Korfu!

Nu sitter jag ikladd bikini och sarong pa den grekiska on Korfu och tanker "(Inte sa mycket ler mest och ar nojd!)"

Lamnade Rom lordags natt for att komma hit pa igar kvall. Rom var helt toppen men ojojoj vad varmt det var. Maste se till att tvatta nu kan jag lova. Var dar med Linda och Therese fran sthlm och bodde pa ett hostel i centrala Rom nara Colosseum. Dar var vi ocksa och traskade omkring en dag under tiden som vi smalte bort, bra mycket skonare var det att traska omkring i Vatikanmuseet men aven dar skapligt varmt da vi inte fattade att vi inte behovde tacka axlar och knan hela tiden. Sixtinska kapellet var hojdpunkten. Sa ruskigt haftigt att ha sett det :D Nar vi kommit hem darifran gick jag i lugn och ro in for att ta en dusch och nar jag kom ut darifran star Linda och Therese pakladda redo att aka. "Vi har kollat fel pa vara biljetter, vi maste hem nu om vara interrailpass ska galla hela vagen hem" sager linda och jag star bara forvanat och nickar nar de drar. Haha, hoppas de klarade sig hem. Sa plotsligt fick jag spendera min sista kvall i Rom utan dem men det var ju inga problem. Vi hade blivit vanner med manga pa hostlet och en utav killarna fran Seattle hangde med mig och tittade pa Colloseum upplyst ;) Blev jatte fina bilder och ar ett maste om ni ar i Rom nan gang!

Men nu sitter jag alltsa pa Korfu, Chelsea kommer ikvall och det ska bli sa enormt kul att traffa henne igen! Stannar har i ett par dagar i alla fall och sen drar jag till Aten innan jag vander hem pa nat vis!

Ha det bast sa hors vi snart!

Kommentarer
Postat av: Anja

Tack for de fina kommentarerna pa forra inlagget. De ar sa harligt att hora fran er!

2009-07-27 @ 10:26:46
Postat av: tess

låter som att du har det toppen!! skönt att höra! Ta vara på tiden som är kvar och ha det bäst nu! Kram therese

Postat av: Ida

Åååh, låter underbart. Har sett lite bilder från venedig på eriks facebook. Njut min vän! Kramar

2009-07-27 @ 20:59:39
URL: http://ida7.blogg.se/
Postat av: camilla

Åhh, vad härligt du verkar ha det. riktigt avundsjuk blir man allt. Njut av alla härligheter=)

Ha det toppen!!=)



Kramar cam

2009-07-27 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback