Europa


 

Imorgon kl 9.52 går tåget från stationen sen är det bara vidare ut i stora världen igen!




De senaste dagarna har varit ett rent helvete, aldrig tidigare har jag varit så nervös för något. Jag har klättrat på väggarna, varit så rädd för min nya mobiltelefon att jag börjat grina och jag har varit ett allmänt nervvrak. Men nu har jag äntligen lugnat ner mig och är nu superladdad att ge mig iväg. Imorgon går färden via Stockholm och Malmö till Berlin. Den staden lämnar jag strax efter att jag kommer dit på måndag morgon och tar mig vidare förbi München till Verona. Var jag sover den natten vet jag inte men vidare ska jag, Venedig och Rom lockar, beror på mina vänner. Ska träffa Linda i Italien hoppas jag och jag tänker resa runt där i ca 1 vecka. Sen ska jag till Korfu, Grekland och hänga med min kära vän Chelsea från Kanada och sen vet jag inget mer=)

Kommentarer
Postat av: Anita Kainu Eriksson

Ha en bra resa, var rädd om dig! Kramar

Mamma o Pappa

2009-07-19 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback