Oj vilken tagresa

Har precis overlevt ett utav mina samsta beslut nagonsin. Jag har akt tag fran Aten upp till Budapest via Sofia och Bukarest. Stor del av resan utan AC, i stekande sol  och med manga manga timmars forsening sammanlagt. Men det dar ar trakigheter lat oss fortsatta till det roligare...

Min vecka pa Korfu med varldens basta Chelsea var toppen. Vi solade och badade mest hela tiden och njot av livet och varandras samt vara rumskompisars sallskap. Hostlet vi bodde pa var dock utan dess like. Numer tal jag inte rosa, en vecka i totalt rosa leverne rackte. Det var ett hostel som finns till for de med problem med sin sexualitet skulle jag tro. Nastan alla aktivitete gick ut pa att kla av sig kladerna. Jag beholl dock mina pa och den enda aktiviteten jag deltog i var ett kajaksafari som var jatte mysigt. Festen holl i hela veckan men det basta  var CHELSEA!

Nu ar jag i Budapest men jag langtar mest hem (kan vara for att jag inte har sovit i en riktig sang mer an 2timmar sen natten mellan torsdag och fredag) sa jag kommer nog hem ratt snart : )

Budapest ar dock en grym stad som jag garna vill besoka igen, fast vill inte vara ensam

Kommentarer
Postat av: Anita Kainu Eriksson

Kom hem!!!Det finns en stor säng med svala lakan, dörren kan stå öppen så sköön luft strömmar in hela natten, du får sova hur länge su vill!!!!

Vi kommer precis hem från Per o Agneta, vi har firat "Ekens dag", vi berättar mer när du kommer hem.

KRAMAR FRÅN MAMMA O PAPPA

2009-08-05 @ 00:11:21
Postat av: Jennifer - djennifer.blogg.se

Tack Anja :)

Postat av: Eliiinea

Hittade hit och måste bara säga att det är en fin och intressant blogg!

Lite att läsa med andra ord ;)



Ha det fint!

2011-06-23 @ 04:59:03
URL: http://eliiinea.blogg.
Postat av: Sandra

fin blogg! :)

2011-07-14 @ 01:34:47
URL: http://seandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback