Sri Lanka

Jag bestamde mig precis for att resa till Sri Lanka, manniskorna dar ar namligen mumsigast. Har precis spelat alfapet samt kort med nagra man fran Sri Lanka. De fick mig att le och skratta mer an nansin tidigare. Sa jag ska till Sri Lanka...... sen nan gang=)

Har uppe i Auckland ar det bra mycket mer overlevnadsbart an nere i Queenstown. Har skiner solen, det ar mojligt att traska omkring i tshirt ( inte for mig kanske, men de flesta standard manniskor kan gora det ) Jag har dessutom en ny passion, Mrs Higgings Oven baked Cookies. Det ar ett litet hal i en vagg dar jag varje dag far kopa en kaka. En extremt valdigt god kaka. Nybakt och god!

Livet gar fint helt enkelt.

Kramar och ha det lika fint som jag, men ni kan ha det i varsolen!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Pappa

Hej. Anja
Det är lördag kväll Mamma och Jag sitter och njuter av en försommar kväll på verandan. Det är 26 grader varmt och vi njuter av utsikten det är så vackert

Vi lägger in foton på facebook
Kramar
Mamma och Pappa

2008-05-31 @ 20:25:28
Postat av: Denise

Hej Anja!
Du verkar ju ha det toppen!! Här hemma är det äntligen sommar, men det är så varmt att man smälter bort..Tänker på dej!
Ta hand om dej! Kramar

2008-06-02 @ 11:34:01
Postat av: Ida

Vad roligt det var att prata med dig på msn! känns bra att veta att du har det bra. Och kakorna lät ju underbart! Jag vill också få kakor i ett hål i väggen ;) kraaaamar

Postat av: Ida

Vad roligt det var att prata med dig på msn! känns bra att veta att du har det bra. Och kakorna lät ju underbart! Jag vill också få kakor i ett hål i väggen ;) kraaaamar

2008-06-03 @ 10:42:56
URL: http://ida7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback