Queenstown nasta

Hej allihopa!
Nu sa kan jag beratta att jag har rest runt pa Sydon av Nya Zeeland och det har varit tip top.
Forsta var vi i Helmer Springs och badade i naturligt uppvarmda pooler, ruskigt skont kan jag saga. En dag var vi och traskade upp till och lite grann pa Franz Josef Glacier. Nasta hojdpunkt var nar vi letade camping och Ronaldo korde fast oss ute pa ett falt och vi blev tvugna att fa hjalp darifran. det som gor detta till en hojdpunkt ar att det inte var jag som korde fast oss. En dag var vi till Milford Sound, super vackert, dar sag jag min sal men det daliga var att det var dyrt som tusan.

Oj tiden redan slut
Ikvall fargar jag haret och imorgon flyttar jag till Queenstown!

Kommentarer
Postat av: Jonas

bra jobbat anja! jag blir stolt. och queenstown ar ruskigt najs! posta lite bilder. pusss

2008-05-21 @ 10:09:30
Postat av: Moster

Va kul att du/ni har det bra. Längtar efter dej
"Anja Kristin Eriksson guldhjärtat mitt". Vilka äventyr du fått vara med om det är ju helt otroligt va spännande det är. Åker till Stockholm i morgon ska träffa Alma, Cissi, Kalle, Liz, Bengt,Ella och Mark. Vi ska göra Skansen och njuta av det fina vädret som är på gång. Ha´re Kram Moster

2008-05-22 @ 22:09:08
Postat av: Brita

Åh Anja darling! Du verkar ha det finfint ju! Det är i oktober som du druttar hem till dalabyggden igen alltså!! Vet du ännu vart du kommer att befinna dig i augusti månad? Det blir tre veckor Sydney för mig då iaf!! Om det är ngt speciellt du vill ha med dig hemifrån så säg till så kan jag ta med det! Personliga tillhörigheter eller allmän svensk mat, bestäm själv! Bamsekram/ Coach-Brita

2008-05-24 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback