Fortfarande Auckland

Firade ni nationaldagen???
Det gjorde jag kan jag lova. Sjong namligen nationalsangen pa hog hojd. Detta finns pa film och kommer (om jag listar ut hur man gor) upp har pa bloggen sa ni kommer fa se mig sjunga. Ljudet ar lite daligt men om man lyssnar noga sa hor man ibland, atminstone "dina angder grooona" och "ja jag vill leva, jag vill do i norden". Jag ar bra pa att sjunga!

Forresten ni maste se 21 som gar pa bio nu. Ruskigt bra film. Riktigt snygg kille dessutom, han kan man dessutom se i Across The Universe. Den lar ni ocksa se!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mamma Pappa

Hej!

Nu tror jag att jag vet vad du köpte för pengarna du fick tillbaka på skatten, du har hoppat fallskärm eller så har du hoppat bungyjump, du lovade inte göra några farliga saker....

Kram Mamma

2008-06-08 @ 19:26:20
Postat av: Moster

Hej och hå !

Du är en riktig äventyrare du Anja, ser fram emot nationalsången framförd av Dej Anja. Nu längtar jag verkligen efter dej. Det är 30 grader varmt och jag städar och fejar för Alma och Cissi kommer på onsdagkväll, gissa om jag längtar, dom blir här 4-5 dagar. Själv åker jag till Lesvos i Grekland 24 juni i 14-dagar ska bli så skönt att bara vara.

Stor Kram Moster

2008-06-08 @ 20:17:04
Postat av: Moster

Hej och hå !

Du är en riktig äventyrare du Anja, ser fram emot nationalsången framförd av Dej Anja. Nu längtar jag verkligen efter dej. Det är 30 grader varmt och jag städar och fejar för Alma och Cissi kommer på onsdagkväll, gissa om jag längtar, dom blir här 4-5 dagar. Själv åker jag till Lesvos i Grekland 24 juni i 14-dagar ska bli så skönt att bara vara.

Stor Kram Moster

2008-06-08 @ 20:19:06
Postat av: Ida

Folkdräkt och nationalsången hela dagen lång ;) hehe. Nej men min familj kom hit den dagen - det är att fira nationaldagen det. Men nu har de åkt hem igen, det gör jag också om 3 veckor.

Ikväll spelar sverige sin första em-match (du ska tro jag är patriotisk här där folk bara har massa tyska (och turkiska ) flaggor!) Kan ni se det där på nåt vis? kraaaam på dä

Postat av: Brita

ANJA!!! Vet du ännu vart du kommer att befinna dig under augusti månad? Jag kommer till Sydney! Kan ta med grejer hemifrån från din familj om det är ngt speciellt du vill ha, eller etc. Vilket telefonnr kan man förresten nå dig på i dessa tider? Bamsekram!

2008-06-14 @ 23:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback