Nytt Jobb

Har kommer en rejäl skrall!!!!

Ar ni redo???

Ar ni riktigt sakra, for det har kommer fa er att oroa er. Men jag tror att jag mar bra. Jag ar dock chockad ocksa!

Har kommer det...
...Jag ska bli dorrknackare!!!!!!!!!!!! Nu har jag fallit in i Milkman familjen. Pa tisdag har jag traning och pa onsdag borjar jag som Milkman. Anledningen ar den att jag vill tjana bra pengar, vilket jag inte gjorde pa cafeet. Jag vill umgas med andra manniskor vilket jag inte kunde med mina vanner. De flesta ar Milkmans och lamnar huset 5 i 12, jag slutar 12, de kommer hem mellan 22 och 23, jag borde sova da. Inte sarskilt socialt.

Jag har fatt berom for mina saljar egenskaper. Jag har i for sig ocksa, nastan gratit varenda gang jag skulle salja bingolotter som liten. Men va fan. Bra tanker jag bli!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Pappa

Hej Anja
Vi förstod att det hade hänt något eftersom vi inte hört något på några dagar. Men Anja som försäljare, det hade vi aldrig kunnat trott....... !
Lycka till, om det hänger på charm så kommer du att klara dig galant. Man skall aldig säga aldrig i livet Anja. Kramar Mamma och Pappa

2008-01-27 @ 10:21:30
Postat av: Camilla

Hehe, det kunde man inte tänka sig, att du bli dörrförsäljare=P men jag tror att du klarar det galant!=) Hoppas att du har det bra! Kramar

2008-01-27 @ 15:51:35
Postat av: Cissi

ja vad gör man inte för pengar. :o)Lycka till allt går att sälja bara man vill så på med charmen och stora leendet bara! kram från ett äntligen soligt och vackert kungälv

2008-01-27 @ 19:41:06
Postat av: Ida

hahaha! säger som de andra.. trodde jag aldrig! jag har minsann hört massa svordomsramsor om att knacka dörr och sälja saker från dej ;) men, det fixar du nog lätt :) Alla vill väl ha mjölk eller hur ? :) massa lycka till! kramar!

Postat av: Elenore

Hahaha...tro de eller ej men du kommer att vara bäst på det, är nästan helt säker. =) Anja, the milkwoman, haha klockrent! Lycka till med försäljningen. Kraamar i massor.

2008-01-27 @ 21:32:00
Postat av: Ellen

Det kan också vara så att bingolotter suger. Men mjölk är ju gott. Lycka till!

2008-01-28 @ 10:23:29
URL: http://noellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback