Fullt hus

Hmm idag kommer vi ha fullt hus!

Jonas kommer sa i mitt rum kommer jag, Roni, Callum och Jonas bo till att borja med. Dessutom sa kommer Nathan och Will ner sa Nathan kommer nog att dela sang med mig och Roni och Will kommer antingen att sova pa golvet i vart rum el nere pa soffan. Kajsas van fran Sverige kommer ikvall sa de blir tre i Kajsas och Brians rum, vi har fortfarande Laura nere pa soffan samt att en van till Rory bor ute i var till huset tillhorande lagenhet och just ja vi har Lisa och Jakob i en bil ute pa garden ocksa! Men vi far ha det mysigt, alla hostel ar ju uppbokade denna vecka under Australia Open sa vad gor man inte for vanner! Men ska nog ta och foresla fargkoder nar vi borjar bli nagra farre i huset=)

Vet inte vart jag gjort av min kamera sladd och datorn har har inte minneskortslasare sa vi far se nar ni far se bilder. Nan dag blir det val, kan ju kanske hitta sladden el investera i en kortlasare kanske.

Har det jatte bra i alla fall. Jobbar 7 dagar i veckan tror jag i 4-5 timmar per dag. Denna vecka har jag morgon skiften sa varje dag borjar vid kl 07.30--> Mums! Men jag ska ta och leta ett till jobb maste jobba mer an sa men som sagt ska lara kanna Melbourne lite forst och det som ar bra med detta jobb ar att det inte tar lang tid innan man ar dar varje morgon istallet for att behova ta sparvagnen som ar superseg och tar langtid vart man an ska.

Min adress ar
275 Hawthorne Rd
Caulfield, Victoria, 3162

Na du nu ska jag nog ta och gora nat annat an att uggla framfor den har datorn!
Ha det bra!!!///Anja



Kommentarer
Postat av: Ida

"finns det hjärterum..." :) Låter mysigt. Tur att jobbat är nära när du börjar så tidigt :) kraaams

Postat av: Andreas

Låter roligt! Ha det bra syrran!

Kram

2008-01-21 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback