Jobb skolk

Hejhej!
Aah vad glad jag blir av era kommentarer! De varmer!

Idag skolkar jag fran jobbet. Anledningen till det ar att jag och Jonas/Hutter har bestamt oss for att ha skoj idag. Han ligger dock kvar i sangen och myser men jag har allt varit uppe i tid. Vi ska bara gora nagot skoj ar planen, umgas och ha det gott helt enkelt. Ska ev. tva tjejer fran Borlange idag ocksa. Har pratat i telefon med en utav dem, Hanna Lundstrom och det ar sa skont att hora lite dalmal, Jonas/Hutter ar inte mycket att ha till det tyvarr. Sa vi far se!

Planerar nu min fortsatta resa for fullt. Forhoppningsvis sa kommer Ronaldo och Cara (en amerikansk tjej fran jobbet) ner till Tasmanien. De kommer i sa fall vara dar i 4 dagar och vi kommer formodligen hyra en bil och aka omkring och campa. Det vore helt super om de skulle gora det och jag skulle bli sahar *super stor rorelse med armarna* om de bestamde sig for att komma ner. Hoppas Hoppas Hoppas! Nu vet jag DE KOMMER!!!

Vet inte vad som hander efter. Men jag drommer en hel massa!

Respons pa kommentarer
Brita - Jag har varit uppe pa taket pa Rooftop Market. Det var riktigt haftigt men jag har inte gatt pa bio dar an. Det ar ett maste! Ska bli kan jag saga

Hula - Jag hoppas du kande den afrikanska vinden nar du laste brevet

och Mattias - Kom till NZ och jobba med mig!!!!
Hula - 


Kommentarer
Postat av: Mamma Pappa

Hej Anja Jag har nyss hämtat tidningen kl. är 06.50 det blåser en isande vind ute och det är 0 grader. Men våren är på väg det märks när solen väl visar sig. Skönt att höra att du har det bra.

Kramar
Pappa och Mamma

2008-02-28 @ 06:53:45
Postat av: Ida

Oj vad roligt de låter med camping =) hoppas du och hutter hittade på nåt skoj då, om du fick upp honom ur sängen. Ta hand om dej! kraamar

Postat av: Elenore

Hallojs! undeerbart att göra något skojs, ta de lugnt och bara umgås...helt rätt!! hoppas att planerna och resan blir great. Ska bli nice att läsa om ditt campingliv senare.
// Kraaamar i massor!!
Ps. du Anja, jag ska bli moster!!

2008-02-29 @ 09:15:37
Postat av: Marianne o Kenth

Hej!
Kul att läsa att du har det bra och ser dej omkring i världen!! Passa på.
Här hemma har vi fått lite snö och idag skiner solen. Underbart! Det finns hopp om en vår...(Till och med katten börjar få känning av det.)
Idag är det fredag,det ska bli skönt att vara ledig i två dagar och bara ta det lugnt.
Många kramar från oss i Finngården.

2008-02-29 @ 11:06:41
Postat av: Cissi

Hejsan kära kusin! Här i kungälv har vi haft besök av Mor/Mormor nu i en vecka och hon och Alma har haft det såå mysigt ihop, jag får också vara med på en kant. ;o) Nu är vi dock själva igen då hon återvänt till Borlänge. Låter härligt med alla dina upplevelser och att läsa att du har kul och mår bra. Ta hand om dig och må gott! Stor kram från oss 3

2008-02-29 @ 17:50:04
Postat av: Mattias

Så du tycker att jag ska komma till Nya Zeeland asså, skulle ju faktiskt vara lite kul. Jag ska fundera på det(har dom nån elitserie i innebandy?:D). Jag skulle verkligen behöva komma härifrån också. Kram!

2008-02-29 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback