HEJhejHej

Nu ar jag tillbaka i toppform!
Men ni darhemma verkar ha tappat stinget. Inte en enda kommentar. Blir att kanna mig lite ensam har borta. Skriv bara ett Hej, kul att hora, ha det bra! Det ar allt som behovs for att ni ska finnas har med mig

Jag alskar botaniska tradgardar! I sondags tog jag namligen en jatte promenad genom botaniska har i Mel och hade det superduper. Efter det gick jag pa Art Centers Sondagsmarknad och myste och at 19 minipannkakor med Mango sorbet innan jag gick upp till det super coola omradet Fitzroy och hjalpte min van Brian med att kopa klader till en dejt. Solen lyste och det var varmt trots det var host i luften. Ibland ar man bra nojd!

Ska snart och plocka applen pa Tasmanien. Om en vecka och tva dagar aker jag. Men forst ska jag gora Great Ocean Rd nasta helg tex. Har inte bokat resan till Vastkusten an men det kommer. Inte har jag fixat mitt visa heller men man kan ju inte vara allt for effektiv pa en och samma dag/vecka.

Igar tjanade jag tillochmed pengar pa mitt jobb. Det ar mycket roligare att jobba da. Ska nog gora det idag ocksa!


Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej!
Förlåt att vi legat på latsidan, vi får skärpa oss.
Förresten, har du sparat allt du skrivit, bra underlag till bok tycker vi.
Tasmanien verkar lite annorlunda, ska bli spännande att höra hur det är där.
Sköt om dig, kramar från oss här hemma.

2008-02-26 @ 06:41:46
Postat av: Mattias

Det där med att tjäna pengar när man jobbar, det är överskattat:P Jag har också jobbat gratis förut:D Andreas har det bra i Thailand också fast han kanske inte har tid att kolla in här och skriva. Ni är inte sjysta mot mig vet ni, ute och reser bägge två. Jag vill också resa!:D

2008-02-26 @ 07:20:07
Postat av: Camilla

Hej! lät väldigt mysigt att gå i den botaniska trädgården och njuta av solen, det vill jag också göra nu..längtar till sommaren här hemma=) Ta hand om dig! Kramar

2008-02-26 @ 08:56:31
Postat av: Ida

Heey :) såg att du ringt mej idag, jag var och tränade.. Låter bra att du har det bra! vi får höras på telefon en annan dag! kraaaamar!

Postat av: Brita

Hojt där hottie!
Åh vad lyxigt det känns att få läsa din blogg och drömma sig bort för en stund! Vet att jag troligen inte behöver säga det här, men Anja, nu när du är där; NJUT! För vi som är hemma här längtar konstant tillbaka. AAAh, alla dessa underbara minnen gör mig galen av tillbakalängtan!
STORMTIPS i Melbourne: Anja. Det här är en sådan toppengrej! På adress 252 Swanston St mitt i Melbourne city så ligger det en Rooftop cinema. Det är en open-air biosalong, som på kvällarna visar bio på storbildsskärm i det fria! Viewen är helt galet fantastisk och filmerna brukar vara lite udda men ändock så toppen! Finns helmysig bar där också! Rekommenderas verkligen hur varmt som helst! Men se till att klä på dig varmt bara, kan bli lite kyligt fram emot kvällningen... tänker på dig! Har du bestämt ännu när du kommer hem igen! Åh vad vi kommer ha mkt att prata om! BAMSEKRAM!

2008-02-26 @ 23:41:08
Postat av: Hula

Här är en till som kan betraktas som "där hemma" nu :D.
Känns riktigt BRA, men BRR, vad kallt det är (tycker förstås ingen här..:)). Du ANJA. TACK FÖR BREVET :) Tur att du inte skickade det till Ghana, det var lite julkort å brev som tog 2 månader att komma fram. :) Du å Hutter såg rejält livserfarna och läckra ut i de där våtdräkterna :) NI SAKNAS PÅ MIN VÄLKOMMENHEM-FEST IKVÄLL

2008-02-27 @ 17:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback