Hej Hej Allihopa

Nu tar det ett tag mellan varje skrivning. Vill skriva oftare men tiden gar sa fort harborta.

Okej, just nu ar min framtid valdigt osaker, bestamde mig for ca en halvtimme sen att jag ska flytta fran huset. Jag tycker att mina vanner som skaffade huset till oss blaser oss pa pengar. Jag ar inte osams med nan sa det kanns bra men nu drar jag inat stan. Lite ar det val kanske det att jag ar sugen pa forandring, jag vill resa, jag vill bo narmare stan, jag vill traffa nya manniskor, det ar en massa saker jag vill helt enkelt. Men jag bor nog en vecka till i huset.

Bokade precis min flygbiljett till Nya Zeeland, planen andras hela tiden men nu ar det spikat att jag kommer att flyga till Nya Zeeland den 6 maj och jag tror jag tanker stanna till slutet av september. Sa att jag kommer att vara borta fran hemma i ett ar. Asien blir jag nog tyvarr att skippa pa denna resan for att det ar mitt i monsun perioden nar jag drar hemat sa jag tar en extra manad pa NZ istallet.

Imorgon ska jag soka visum i NZ, Nu ska jag laga mat for idag! Ha det fint kara vanner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback