Alla Hjartans dag!

Tycker om er alla darhemma sa mycket!!!
Har fortfarande inte lost min kamerasladd som ar borta men har kommer lite bilder jag stulit sa ni far se hur jag ser ut i alla fall...
image84
Detta ar i for sig inte jag men det ar dar jag bor i alla fall
image85
Detta ar vad vi gor lite da och da, har lite mys i en park helt enkelt.
image88
Detta ar de 5 toppen brudar killarna i huset far slass om! Anja, Kajsa, Lotta, Johanna och Iina.
image86
Detta ar fran var tjej kvall forra helgen. Vi gick till en Thai/Kines/Malay resturang och mysteimage89
Dagen efter var det festival i st Kilda. Super harligt, JAG ALSKAR FESTIVALER.image90
Som ni ser var det sol och harligt vader! Och mitt har borjar bli langt, (det ar sa harligt), men pa fredag skall det klippas sa att jag far lite av en frisyr!

Alskar er allihop darhemma sa mycket. Igar overfolls jag av hemlangtan men nu ar det bra igen. Ta hand om er och som sagt.....


JAG ALSKAR ER!!!!



Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Härligt Anja att se lite bilder igen, ni ser ut att ha det bra, fortsätt att ha det så.
Kramar på alla hjärtans dag från
oss alla här hemma/ Mamma o Pappa

2008-02-14 @ 07:00:23
Postat av: Andreas

Kram på alla hjärtans dag! Jag har varit lite sjuk ett tag men är förhoppningsvis på bättringsvägen!

KRAM Andreas

2008-02-14 @ 08:33:59
Postat av: Cissi

Skickar en stor kram till dig på andra sidan jorden. hoppas du mår hur bra som helst!! Idag skiner solen på Kungälv också och det är härligt, tyvärr är vi förkylda här Alma började och nu är jag på gång, smittar tydligen... :o) Tänker på dig och önskar dig allt gott!

2008-02-14 @ 11:48:52
Postat av: Camilla

En stor alla hjärtans dag kram får du från mig hemma här i järpbo=) Härliga bilder!
Massa Kramar

2008-02-14 @ 13:27:54
Postat av: Ida

Jag älskar dig med! :D Hoppas din alla hjärtans dag är en bra dag :) Du ser ut att ha det toppen, njut och sola åt mig också! Massa kramar! / din Idaho

Postat av: Elenore

Hoppas att du hade en toppen alla hjärtans dag!! jag längtar verkligen tills du kommer hem...vilket jag hoppas på att du gör ;) men fortsätt trivs som du gör, för vet du...det syns. Härliiga bilder by the way!! kramkramkram :)

2008-02-15 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback