Uppfor kusten, Igen

Ar just nu i Byron Bay igen.
Har varit bilagare i ett par dagar nu och under den tiden tagit mig fran Sydney och upp hit.
Det ar fullkomligt toppen. Vi har varit pa jatte vackra strander, haft det jatte skoj. Igar tex sa blev jag ikastad fran en brygga, badade naken langs en fantastisk strand, at marshmellows, choklad och kex grillat over en liten lagereld pa stranden och somnade mkt lycklig for att vakna till en fantastisk soluppgang

Foton
http://www.facebook.com/album.php?aid=32433&l=dc96b&id=609957099

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej man blir inte alls avis av att läsa det där. :P Fast paris var inte fel de heller :) kraaamar

Postat av: Jonas

Du far inte bada naken anja. Men lagereld och marshmallows gar bra. Pussss

ps. Jag ska bota min hojdradsla imorgon! ds

2008-04-15 @ 05:57:44
Postat av: Moster

Nej nu går skam på torra land, nakenbad jag är då för pryd. Men du är ju ung och vågar testa grattis.
Hade du/ni ratt på bilen ? visst var det något som krånglade ? Var rädd om dej/er. Har ej sett dej via webben än väntar här i Fornby för att få se dej live Anja.
see you Moster

2008-04-16 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback