Stor Flicka

IDag kanner jag mig som en riktigt stor flicka. Anledningen till det ar att jag har kort min nastan egna bil mitt i en varldsstad. Vi ska nog namligen kopa bil, vi har inte betalt an vad jag vet, men det kommer formodligen. Om vi lyckas fixa styrningen sa det haller. Har bara fixat det provosoriskt just nu men vi maste laga styroljelackan tror jag. Vi koper bilen av nagra vanner sa vi kanner oss trygga.

Det ar en riktigt fin bil kan jag saga, och jag har kort den, mitt i Sydney! Jag ar stolt =)

Kommentarer
Postat av: Ida

woow =) jag skulle aldrig köra bil i tyskland kan jag säga :P men lycka till med körandet :D

Postat av: Cissi

Vilka fina bilder du har tagit, blir ett härligt jobb att sortera och minnas när du kommer hem. hos oss är allt väl, alma är världens underbaraste bebis mest hela tiden, nu sover hon ;o) ta hand om dig och kör försiktigt! Kram

2008-04-12 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback