Coolangatta

Hej Hej Allihopa!
Sorry att jag inte har skrivit pa ett tag men jag har helt enkelt inte kunnat logga in pa min blogg. Men lever gor jag i alla fall

Nyhets uppdatering
Anja bor har: image97 
15-17 South st, Coolangatta och dar har hon bott de senaste veckorna. Bra har jag det kan jag lova. 100m till den magnifika stranden, Goda vanner i Chelsea, Deanna och Ronaldo samt de som dyker upp da och da och dessutom superduper fint vader och jatte varmt i vattnet.

Anja aker den 4de ner till Melbourne for att bo hos en van vid namn Cara samt shoppa vinterklader innan hon den 6e flyger till Christchurch New Zealand

Ronaldo kommer till Christchurch den 7de for han ar varldens basta kille

Anja har en arbetsintervju den 8de for ett jobb pa en skidanlaggning

Anja och Ronaldo planerar att resa runt lite pa on/oarna innan skidsasongen startar och Anja forhoppningsvis har ett trevligt jobb

Anja jobbar fram till den 6e oktober

Anja landar pa Arlanda flygplats 06.50 den 8 oktober

DEN 10 OKTOBER AR DET FREDAG OCH FET FEST I SORBO


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej och hå !
Nu vet jag, det känns tryggt att veta när du kommer hem. Får jag komma på den "feta festen" 10 okt eller bör jag ansöka om en plats så gör jag det nu....det ska bli så kul att träffa dej igen för du har en speciell plats i mitt hjärta Anja. Ha det fortsatt bra på dina äventyr "out there". Stor Varm Kram Moster

2008-04-27 @ 10:47:43
Postat av: Perra Anita

Hej, vi kommer att vara på Arlanda den 8 oktober, i god tid innan du landar, oj vad vi längtar. Var det THAI du hade bokat med, i så fall får du nog en fin resa hem.
Kram Mamma o Pappa

2008-04-27 @ 18:40:10
Postat av: Jonas

Hehe de later kanon anja. Bra att du koper vinterklader ocksa. Har dragit pa mig en forskylning har borta. Viktigt - kop en varm och go mysse. Halsa ronnie och tjejerna. Pusss

2008-04-28 @ 07:24:15
Postat av: Ida

Jag har redan bokat in 10 oktober för att FETFESTA :D iiiih. Ska börja värma upp med "drunk for success" redan nu. Jag har lite tysk karneval-musik också, om du vill att fetfesten ska rocka rejält ;) haha.
Saknar dig!

Postat av: Winge

Fan va skoj de kommer bli när du kommer hem, tjejen! =) Va riktigt skoj att snacka med dig den korta stunden det blev häromdagen iaf :P Jag bokar inte upp den 10e om det är så att jag får komma :P hehe..ha det bra så hörs vi! =) pussåkram!!

2008-05-02 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback