Resfeber

Nu har den anländt- Resfebern!
Själva resan känner jag mig i för sig inte orolig för än men däremot så blir jag helt galen över saker som tidigare i mitt liv varit vardagsmat. Tex så fick jag utbrott i måndags för att jag skulle komma sent till jobbet övertygad om att de skulle slå mig typ,  tappade bort min kamera tidigare i onsdags, i vanliga fall hade jag inte brytt mig särskilt mycket. Jag har ju tappat bort det mesta i mitt liv, körkort b. la. I vanliga fall hade jag letat men inte hittat och tänkt att "Jaha nu har jag väl lagt den nånstans intelligent igen" Nu däremot har jag panik och har letar som en tok, såklart utan att hitta eller ha en aning om vart den kan vara. Har inte lidit så här mycket över nåt jag tappat bort sen jag tappade bort en necessär med jeans, tröja, bh, dyr hår grej m.m på väg hem från Tyskland men nu kan jag säga att jag lider! Men på nåt vis var det mycket värre igår, Nu börjar resfebern gå över litegranna.

Idag började jag packa! Har lagt upp massa grejer på soffan, har lagt massa grejer i tvätten och jag har börjat ladda på riktigt för själva resan! Det är helt underbart, och lugnar mig på någotvis. Hispigheten börjar att lägga sig. Jag kommer hitta kameran.

Lite ändringar på resplanen har det blivit. Hutter ska in i lumpen 31 januari, men tillsdess är han min medresenär! Vi ska förmodligen lyda alla kloka råd som vi fått och göra östkusten när vi kommer. Det kommer bli så underbart! Men ingenting är helt planerat förutom första natten resten av resan tar vi som den kommer.

Jag är laddad till tusen men vill ha min kamera, säg till om ni ser den

Over and out
///Anja

ps. Gå och se på Sabinas fall, Jag fattade iförsig inget av handlingen men dom var så jä*la duktiga och sång och dans nummren var helt magnifika, jag satt bara och gapade! SE DEN! (Therésé/Emma  är helt fantastisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback