Kuala Lumpur

Hej kara vanner!
Nu star jag har i Kuala Lumpur Malaysia. Kl ar fyra pa eftermiddagen och vi har precis atit pa burger king sa bade jag och Hutter ar nojda! Det ar ruskigt billigt har, tillochmed Hutter blev matt pa 27 kr =D                                                                                 

Vi var har redan halv sju imorse men tyvarr sa ar var transit for kort for att fa resa in i sjalva landet. Vi spenderade morgonen med att sova pa bankar och turades om att vara vakna. Harifran kommer vi aka kl 22.05 och vi har redan checkat in sa allt kanns jatte bra. Resan gick jatte bra och jag spenderade flygresan med att se pa Shrek den 3de (precis sa harlig som jag trodde), genom att lyssna pa en massa musik och genom att spela det utsokta spelet Insaniquarium. Maten smakade flygmat men anda bra och servicen var tiptop.

Jag hann tyvarr inte fa tag i alla jag ville i morse men er som jag faktiskt fick tag i ska ta och tacka Anton Soderberg for att han fick mig att satta fart. Klockan gick fort i morse =P Till Camilla och Moster vill jag saga tack for de fina halsningarna jag fick nar jag kom fram har i Malaysia. Till Ida vill jag saga att du smakar bra. Till Elenore vill jag saga att du ar bast samt rikta en uppmaning om att se till att fa ivag Malin Jensen till Australien ocksa. Det vore grymt. Johan och Hula ar muppar som inte svarar och till min fantastiska van Julius vill jag dels be om ursakt for att samtalet blev sa kort men aven framforallt tacka sa ruskigt mycket for att du ar sa bast och gjorde mig sa ruskigt glad i fredags! Winge vill jag halsa att han ar med har i Malaysia och till var kara coach Brita vill jag helt enkelt saga TACK!!!


Alla vanner som kom i fredags ar bast och gjorde min kvall helt underbar!


Jag trivs har. Nu ska jag ha kaffe!

Over and out || Anja


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!!!=D..det låter som att du har sysselsatt dig mycket bra under flygresan=)..jadu, det är ju inte alla som har ätit på burger king i malaysia, själv får man nöja sig med att åka in till stan för att få käka på burger king, och då kostar det t.o.m. 50kr=P....ja, snart bär det iväg mot australien, det kan inte vara allt för många timmar kvar, om jag har räknat rätt...Ha så skojj!!=D...många Kramar

2007-09-24 @ 14:47:29
Postat av: Anonym

tjena bruden! =) har ni det bra? synd att ni inte fick se tornen då..men fan ni kommer se så mkt ändå =) hoppas resan fortsätter bra så hörs vi sen! puss&kram! ps. dom har inte lappens där va?(täntke på hutter) :P haha..

2007-09-24 @ 17:07:43
Postat av: Hulerul

Sorry att jag inte kom i fredags Anja! Ha en superb resa nu!
Shit, den här och hutters blogg kommer bli mina bästa godnattsagor på kvällarna i lerhyddan :D
Kram! // Hula

2007-09-24 @ 18:45:15
Postat av: Pappa Mamma

Hej Anja Vi fick höra att du förlorat din telefon tråkigt tycker vi men det finns värre saker. Vi har spärrat den: Köp dig en ny telefon det är viktigt att du har en. Mamma kan ta över den när du kommer hem. Vi tar ut en ny på din försäkring du har en försäkring som täcker förlust. Pappa Mamma Kramar i massor

2007-09-24 @ 21:26:44
Postat av: Always t h e Coach

Heeeej mina smååå BARN! Haha, typ så jag känner det iaf ;O). Åh vad jag är stolt (ytterst mammigt, jag vet!) och avundsjuk när jag sitter här hemma. Önskar så galet mycket att jag finge vara där med er. Jaja, ta hand om varandra och blogga när ni har tid (när ni har fullt upp med äventyr och rackartyg - prioritera då det istället). Diggar er stenhårt. Bamsekramkalas!

Postat av: Ida

Wie! Vad roligt att höra hur det gar! Själv ska jag göra stor-shopping idag här i Köln med Christoffer :P
Antagligen har du det mkt varmare än vad de är här, lova att lapa lite sol till mej ocksa ! :D
Ta hand om dej! Kramar!

2007-09-25 @ 12:27:54
Postat av: Elenore

Tjohej!!!
Härliigt å höra att resan hittills går bra :)
Lev livet där nere nu, så synes vi på bloggen och inom kort, så surfar jag på vågorna med dig =)
Du är en alla tiders klockren Anja!!
Ps; Hej Hutter!! Du är också klockren =)
Simma lugnt, Kramar// Elenore

2007-09-25 @ 12:56:15
Postat av: Ellen

Gaah! Jisses bruden du gor verkligen det har!
Jag kan knappt forsta det.(Aven om jag aldrig nagonsin tvivlat pa det.) Vad modiga ni ar som vagar ge er ivag till andra sidan jorden. Jag har inga tvivel om att det inte kommer ga skitbra och att ni kommer ha javligt roligt men ni ar anda sa himla grymma! Lev och njut av varenda andetag, varje doft, smak och synintryck. Ser mycket framemot nasta inlagg. Checkade de bilder som fanns pa Hutters blogg. Det sag civilicerat och exotiskt ut. Spannande ;)
Manga manga kramar till er bada!!

2007-09-25 @ 17:19:36
Postat av: Moster

Hej och hå !
Nu är ni framme, måste vara underbart Anja Kristin Eriksson "Guldhjärtat mitt".(tycker du jag är fånig ?) Njut och låt leva bägge två. "Shit pommes frites","Satan i gatan" ser att du förlorat telefonen...men vad gör det om hundra år ?? Huvudsaken du är i Australien, ha´re ! Stor Varm Kram Moster

2007-09-25 @ 18:58:45
Postat av: Ekstam

Härligt att vara iväg... Hoppas ni får det superbra! Kram på er båda... ge Hutter en puss från mig ;)

2007-09-26 @ 03:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback