Kings Cross

Inga bilder den har gangen heller. Sorry men alla datorer jag ar vid kraver att jag har sladd till kameran. VIlket jag alltsa inte har! Ska be mamma och pappa att skicka en


I LOVE Sydney!

Detta ar nog en av de vackraste staderna i varlden, Jag har fallit fullkommligt for den. Hoppas att resten av landet ar lika underbart!

Vi har flyttat till ett underbart stalle pa Kings Cross. Det ar super trevlig sa vi blir kvar dar minst en vecka men jag skulle tro att det kommer bli annu langre, vill atminstone det just nu! Spenderar dagarna med att fixa alla pappers grejer, har nog bara en sak kvar och det ar taxfilenr. Jag vandrar omkring massor i denna toppen stad. Stadskarnan ar liten sa snart hittar jag nog. En sak ni maste besoka om ni nangang kommer hit till Sydney ar den Botaniska tradgarden. Jag var ute och sprang dar igar, och jag som aldrig i mitt liv har tyckt om springa, till och med langtar till nasta gang.

Na nu ska jag ta tag i att soka taxfilenr sa jag slipper alla sana har trakigheter!

Jag har det bast! //Anja

Jag halsar Hutter eller som jag nu maste kalla honom "Jonas" (For det ar omojligt att saga Hutter pa engelska, prova sjalva) hela tiden och vi lovar att vi tar hand om varandra!

Klokt skrivet Sofia att man inte kan vara omtyckt av alla. Hmm. Kan inte varit du som kom pa det dar! =P

Jag vet inte varfor vi har det slaktdraget, att saker forsvinner Cissi. Vart fel ar det ju iallafall inte. Men det kanns skont att du ar pa samma niva som mig. Och sjalvklart sa ar vi smarta pa annat satt. Det ska jag borja saga nu! =D


Kommentarer
Postat av: Camilla

springa, usch,..det är inte något man gör frivilligt. Jag borde kanske testa att springa i den botaniska trädgården i Sydney, fast det är ju lite långt att åka dit, och tänk om jag inte tycker att det är kul..aja, antar att det finns andra saker att göra då=P
Kramar

2007-09-28 @ 10:45:14
Postat av: Elenore

Aaaaaa, avundsjuk? Mjaa... definitivt ett JA!! =)

2007-09-28 @ 11:25:40
Postat av: Ida

Heey, springa roligt? da lär de va bra fint du ;)
Vad skoj att du trivs sa bra, du som sa att du inte var nagon storstads-människa :)
Kramar!!

2007-09-28 @ 16:33:26
Postat av: Pappa Mamma

Hej, härligt att följa dig och Jonas på era "bloggar". Måste kännas toppen att du äntligen är i Australien dit du längtat så länge. Var kan din kamerasladd finnas???
Massor med KRAMAR

2007-09-28 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback