Australien

Hej kara vanner!!!
Ah vad era kommentarer varmer!! Forsatt sa.
(Tillagg, jag tycker i for sig att kommentarer ar obligatoriska, om det sa bara ar, hej jag har last, men om de ar sa dar underbara sa ar de energikickar ocks[=)

Nu har vi iallafall varit i Australien ett dygn och idag ar det 22grader varmt och solsken (I am happy, oh so happy...osv) Jag har tagit massor med bilder, men jag behover koppla ihop kameran och datorn med en sladd, och den ar nedpackad om den ens finns sa det kommer det kommer.


Det har ar den trakiga delen....

Nar jag var i Kuala Lumpur sa blev jag av med min mobil, jag hoppas att den helt enkelt blev snodd men tyvarr sa kan det vara sa att jag helt enkelt glomde den nanstans. Jag trodde jag hade lart mig nat av nar min kamera var borta, Hade alla viktiga saker i en pase runt halsen, men i en svag stund lyfte jag tydligen upp mobilen och la den nanstans. Darfor skulle ni nog formodligen inte kanna igen den Anja som ar i Australien, jag har blivit pedant nar det kommer till mina grejer namligen. Jag far ta hur lang tid pa mig som helst, bara det blir bra!



Har i alla fall kopt en ny mobil +61424986240 och Hutter har skaffat nytt nr +61424984556, vi loste det redan pa flygplatsen sa det kanns bra. Flygningen gick toppen, fran Kuala Lumpur till Sydney sov jag, vilket jag garna skulle gora nu ocksa, lider av jetlag!!! Nar vi skulle in i landet sa gick det jattebra ocksa, om vi raknar bort snuset, som vi var tvugna att packa upp vaskan pa grund av (vilket jag var hispig over innan men inte nar vi packade upp och sa). Forresten for er som inte vet sa har jag och Hutter med oss tre stockar snus var. Hutter har kommit pa en buissness ide som jag har hangt pa.

Igar spenderade vi kvallen med att titta pa operahuset och harbour bridge. Sydney ar en helt underbar stad, som vi ska se mer av nu nar vi idag flyttar fran vart lyxhostel wake up nanannanstans


 

Sa nu far ni trycka kommentar och jag ska surfa vidare!!
Anja

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kul att höra att ni har det bra.
Jag tror Dahlas bokade resa åt oss igår.
Ser ut som att det blir thailand febrauari, mars och halva april... Tråkigt va?=)
Ha det super och hälsa Hutter

2007-09-26 @ 09:44:25
Postat av: Camilla

det låter som att det går alldelens utmärkt för er därnere=) Förutom en borttappad/snodd mobil, men det har du ju redan fixat=)
Ska bli kul att få se bilder sen=D
Kramar

2007-09-26 @ 13:50:43
Postat av: Ida

Ah vad nice med värme! (kommer jag antagligen skriva i varje kommentar forever..)
Trakigt med mobilen.. men de är klart att om du lär dej att halla lite mer reda pa grejer av det sa är det väl inte hela världen.
Hoppas ni hittar ett bra och billigt nagonstans att sova och bo =) Var inne pa en turistaffär i Köln idag, och där hade de en klocka som visade tiden i sydney, da var den 5 i 12 hos er, pa natten.
Ta hand om er! Kramar i massor

2007-09-26 @ 18:26:12
Postat av: Elenore

Aaaaa, längtar efter att få kika på bilderna!!
Tråkigt att mobilen fått fötter hmmm, anja jag vet hur de känns..tro mig usch ;)
Men ha´de så länge!! Hälsa Hutter så mkt =)
Kramkalas

2007-09-26 @ 22:26:22
Postat av: Kusin Cissi

Hej Anja!
Kul att få följa med på din resa på detta sätt! Så bra av dig att ge dig av och se nåt annat, du kommer att ha så skoj! Tråkigt med mobilen, vet hur det känns också har väl gjort mig av med en 3 st själv. Vi är smarta på ett annat sätt :o) Oj nu vaknar Alma så jag måste gå.. Stor kram på dig och ha det så fantastiskt bra!
Hälsningar Cissi och Alma

2007-09-27 @ 10:57:53
Postat av: Sofia

Verkar som om ni har det helt kanon.! Låter underbart, men det va ju tråkigt att mobilen inte tyckte om dig, men man kan ju inte vara omtyckt av allt och alla..=P tihi.! Ha en fotsatt trevlig resa.!! Kramar Sofia

2007-09-27 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback