Cairns


Cairns
Spenderade dagen vid poolen! ca 30 grader. Var ratt skont kan jag lova!

Nu ar jag alltsa i Cairns. Jag lever och mar bra, lite ensamt bara att vara ivag sahar sjalv an sa lange, men jag har inte gjort nagot sarskilt for att fa kontakt med manniskor, tex gatt ut eller gjort nagon aktivitet sa jag ar helt lugn over att det ordnar sig. Pratade precis med familjen, det blev jag glad av.

Tack for mina presenter! Av ida fick jag en onlineskoldpadda, av erik dahl ett telefonsamtal, av Hutter en middag, av de tre kanadensarna fick jag en middag, av Ronaldo (en av kanadensarna) fick jag dessutom ett as snyggt pannband och av familjen och Kent&Marianne fick jag en dykresa ut pa stora barriarrevet.
Det ska jag gora imorgon!!!

Nu har jag planerat upp resan lite, imorgon barriarrevet alltsa, betalade 600 kr nanting och i det priset far jag mat och tva fika, batresan saklart och dessutom och framforallt, ett provdyk med tuber ner till barriarrevet!!!
Ska bli helt fullkommligt underbart!!!

Sover sedan sover jag pa hostlet en natt till, och aker Mandag morgon till Cape Tribulation. Dar ska jag stanna i mandag och tisdag och gora lite allt mojligt, regnskogssafari tex. Tisdag eftermiddag ar det tillbaka till Cairns for att pa onsdag morgon formodligen lamna Cairns for vidar aventyr!


Lite bilder pa Cairns




Tagna pa en promenad genom stadskarnan.
  • En ar pa ett vacker minnesmonument over hjaltar i staden, tex brandkar, polis, arme och liknande
  • En ar pa poolen mitt i staden precis vid havet
  • Den sista ar pa publiken vid en musikstund i central park
~

Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej Anja! Vore kul att se pannbandet, ta en bild medan du vet var det finns....
Det låter härligt med 30 grader, pool, palmer.
Njut av livet, Kramar från din familj

2007-10-13 @ 13:31:22
Postat av: Carin Wåhlstrand

Hej Anja!
Grattis i efterskott!
Kul att läsa om allt som händer
Ha det så bra och var rädd om dej. Många kramar från Carin, Roffe och katterna hälsar också.

2007-10-13 @ 19:41:02
Postat av: Camilla

Åh, vad härligt du verkar ha det=)
låter som att du har planerat din resa mycket bra, och ska bli kul att få höra hur båtturen och dykningen var=)..
Kramar millan

2007-10-13 @ 23:00:08
Postat av: Karin

hej hej...
Låter som om du har himla roligt... har läst alla dina inlägg. tur att man inte är så avundsjuk då =)..
Jo angående din skitdag, har för mig att du sa när va satt och fikade på stan alldeles innan du åkte att du hade blivit ordentlig på gamla dar. Att du inte brukar tappa bort saker längre...hmm vet inte det jag.. Men det var iallafall skönt att du fick tillbaka din stackars plånbok. Eller det kanske var tant Huldas fel, va vet jag =)...
är nyfiken på hur du har haft det på dykningsturen, fan va skoj=)
Ha det så
kram Karin

2007-10-14 @ 19:35:28
Postat av: Ida

Åh fy vad häärligt! Hoppas dykningen var skoj ocksa! Själv är jag hemma i Borlänge nu, men det är bara kallt och eländigt :P ;) ta hnd om dej! kramar

2007-10-15 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback