Annu mer bokat och klart

Idag var Hutter pa sin forsta jobbdag och jag tog och traskade genom storstaden! Det ar en helt underbar stad. Jag alskar den! Men pa fredag sticker jag! Sitter just nu inne pa en typ backpackerresebyra och har precis spenderat lite mindre an 5000 pa ett busspass ner langs ostkusten som racker i tva manader, tva dagar i cape tribulation (en helt underbar amerikanen tipsade mig om det!, det ar typ regnskog och krokodilsafari precis vid stranden!), nagra dagar pa fraiser island (varldens storsta sand o, alla har tipsat mig om den) och sen nagra dagar bat vid withsundays (enligt manga typ ett av de vackraste omradena pa jorden). Det kanns verkligen underbart att sticka ivag sjalv. kande det nar jag var ute och traskade idag, just nu trivs jag med att slippa ta hansyn till andra an mig sjalv. Saklart maste jag ta hansyn till andra under denna resa ocksa men inte i samma utstrackning nar jag reser sjalv och jag gissar pa att jag resten av mitt liv maste nastan bara ta hansyn till vad andra vill, darfor valjer jag nu att slippa! Kanns ocksa bra att Hutter har jobb, han kommer nog ha det super har! 

Nu ska jag laga lite god mat!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej vad roligt de later.. jag vill ocksa se krokodiler :P Ja, som sagt, njut anja!

2007-10-09 @ 13:56:07
Postat av: Pappa Mamma

Hej Anja när vi skriver detta har det hunnit bli din 19 årsdag. Vi i familjen gratulerar dig och utbringar ett fyrfalldigt leve. Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

Många kramar och vi önskar dig all Lycka på din resa.

Mamma och Pappa Andreas och Mattias och Max förstås

2007-10-09 @ 18:39:27
Postat av: Camilla

Grattis på födelsedagen!!=D...hoppas att du får en helt underbar dag!=)..och gör något riktigt skoj idag,.. för idag är det anjas födelsedag,hurra hurra hurra!!=)

2007-10-09 @ 20:05:38
Postat av: Moster, Cissi, Kalle och Alma

Hurra hurra på din födelsedag!! Hoppas att du har haft en fantastisk födelsedag på andra sidan jorden. Vi önskar dig massor av tårta och att alla dina nya vänner firat dig dagen lång, du är värd allt gott!
Stor varm kram från oss alla!
(Moster är i Kungälv och hälsar på Alma några dagar):o)

2007-10-09 @ 22:50:08
Postat av: Moster

Du, vad allt verkar flyta bra för dej. Efter regn kommer sol alltid, eller hur. Ser fram emot att höra hur det går, nu när du sticker iväg på egen hand FRI, FRI,FRI vet jag att du vill vara ett tag iallafall ! Stor Varm Kram på färden Moster
[email protected]

2007-10-11 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback