Sydney

Fortfarande inga bilder, skulle lagga upp idag men lanade ut min kamera med sladd sa nu gar det inte.


Sydney en vecka till!


Stannar har i Sydney en vecka till innan jag drar vidare till formodligen Melbourne. Alskar den har staden sa mycket men vill nog behalla den som mitt ultimata tva veckors semester paradis. Har det hursomhelst toppen. Sa manga underbara manniskor som jag bor med har. Igar tex drack jag min forsta Guinness pa en irlandsk pub med irlandska vanner jag traffat uppe langs kusten! Har spenderat hela dagar med att bara traska runt i denna mumsiga stad med nya harliga vanner. Tidem gar fort nar man ar har i Sydney, och imorgon drar jag till Blue Mountains med en engelsman/indian som jag motte uppe i Byron Bay och firade hinduiskt nyar. Han lagade mat at mig, super gott, och vi har skoj ihop!

Ta hand om varandra!
Anja


Kommentarer
Postat av: Andreas

Kul att höra att du mår bra!

2007-11-19 @ 16:49:17
Postat av: Ida

Later ju toppen anja :) Hoppas att du gillar melbourne lika mkt sen da =)

2007-11-19 @ 16:59:26
Postat av: Camilla

låter mycket skoj=) håller med ida, hoppas att du triv lika bra i melbourne=) ta hand om dig! =)

2007-11-19 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback