Sista Byron

Det regnar fortfarande aven om jag har kopt en plastpase att ta pa mig. Sa det funkade inte =(


igar var jag pa en dagstur inat landet, det var tydligen ett omrade med valdigt mycket irlandskt inflytande och det kunde man se, inte bara pa alla katolska skolor och kyrkor utan aven pa landskapet. Det var sa gront och vackert! Stora kullar som var tackta av gront gras och skogar, graset var sakert extra gront pga den senaste tidens regn. Det var ett av de vackraste omraden jag sett har i Australien faktiskt. Sondagsmarknaden vi skulle ha gatt pa var tyvarr installd pga regnet sa vi tog en promenad i en regnskog istallet och som planerat stannade vi vid ett vattenfall som tack vare regnet var mycket storre an det brukar. Sa plus och minus hela tiden. Kan tyvarr inte lagga upp bilder fran den har datorn men det kommer bilder.

Ikvall aker jag till Sydney, lamnar harifran kl 18.50 och kommer fram 06.35 tisdag morgon. Hoppas att jag sover bra pa bussen men det gor jag nog. Ska bli sa harligt att komma tillbaka till Sydney och Mates Place. Kanns som att alla jag vill traffa ar kvar dar!

Nu ska jag traska ut till fyren har i Byron.
Ses Anja!


Kommentarer
Postat av: Carin Wåhlstrand

Tänk vad mycket du får se och uppleva. Vi följer dig på färden. Ha det bra och många kramar från oss i Leksand/ Carin

2007-11-12 @ 15:54:49
Postat av: Ida

Trevlig resa och ha det sa bra =) Later riktigt fint de där med gröna kullar och vattenfall osv :) take care! kraams

2007-11-12 @ 16:53:10
Postat av: Cissi

Tyvärr är ju väder något man inte kan påverka men vad hjälper det... Det påverkar humöret hur som helst. En soldans kanske? Samla ihop ett gäng och iväg till stranden och dansa, om det inte hjälper så är det i alla fall kul! Här hemma har Alma fått fin första vaccinationsspruta idag, hon var jätteduktig! (som vanligt :o) Stor kram till dig

2007-11-12 @ 17:15:15
Postat av: Moster

Hej och hå !
Tillbaka till "brottsplatsen" Sydney ( appropå plånboksstölden ). Det jag uppfattar är att där har du gänget och Hutter = trygghet det är inte så dumt dear Anja. Ut och kolla och tillbaka igen. Här i Norden är det snorkallt och rått, inte alls kul men jag önskar dej all värme och solsken i alla dina dagar. Naturligtvis är du alltid välkommen hem, om det skulle locka en ung äventyrare som du. Kram Moster

2007-11-13 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback