Jobbat

Igar gjorde jag min forsta arbetsdag. Tjanade 600kr for att sta i en bar pa en av de jatte haftig tillstallning, det var lera overallt for det har varit daligt vader i nan dag och det var rika kvinnor i skyhoga klackar, exklusiva klanningar och fantastiska hattar som traskade omkring i leran=) Valdigt skoj att se. Blev dessutom mer sugen pa att jobba i en bar eller cafe, garna en kombination och det verkar finnas gott om liknande jobb har i Noosa. Borjar darfor mer och mer tro att det ar kommer bli Noosa som jag stannar och jobbar i, men vi far se. Anvande i alla fall 360kr av lonen att kopa en mobil for, sa nar jag har laddat den sa kan man ringa mig igen. Vi far se hur lange det haller/ 

Aker hursomhelst ner till Byron Bay pa fredag, for att stanna dar till pa mandag och sedan drar jag mig ner till Sydney och traffar alla underbara som jag saknar i nan vecka innan jag bestammer mig om det blir Noosa, Sydney eller Melbourne som blir min lyckliga hemort.


Ta hand om er sjalva och varandra dar hemma.
Har skiner solen!
Anja

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skoj med jobb :) Tror ocksa de skulle vara roligt att jobba i bar/cafe, sa de är nog inte sa dumt att satsa pa =) när satsar du pa att vara tillbaka i sydney? Kramar!

2007-11-07 @ 15:41:56
Postat av: Anna

Heej!
Du verkar må bra, här hemma har det snöat idag :( Tänkte bara berätta att två kompisar till mig här hemifrån är också i Byron bay nu ifall du vill träffa några svenskar hemifrån. Frida och Nina Wallnor.. Du kan väl höra av dej på facebook om du är intresserad av att träffa dom! Ha det så jättebra!
kram kram

2007-11-07 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback