Fraiser Island


Jag har den basta tiden i mitt liv just nu!


Jag har precis varit pa Fraiser Island och haft det toppen! Solen sken, vannerna var toppen och naturen fantastisk. Det ar sa skoj att hela tiden fa prova pa nagonting nytt, se nanting nytt och lara kanna nagra nya vanner.

Pa Fraiser akte vi en massa bil i skogen men mest pa stranden. Dar badade vi i en sjo som var helt kristallklar, i en annan som blev djup efter en meter och dessutom badade vi i en havspool som kallades champagne poolen. Det var det basta underresan tycker jag, for det var sa totalt annorlunda, havsvatten som flog in och gjorde vattnet till champagne!

Pa kvallarna sa taltade vi och festade, jag tog det lugnt for jag ater antibiotika pga av en infekterad ta. Men den ar nastan bra nu sa det ar inget att fundera over. Att talta ute pa on var helt fantastiskt, havet inneholl nagot som gjorde att det lystes nagon hundradel upp nar vagorna slog, samma amne fanns pa stranden och lystes upp om man drog handen eller foten over det. Stjarnhimmlen var fantastiskt och vannerna var som sagt toppen.

Jag var NOJD!

Nu ska vi ha hejda middag innan alla sticker at varsitt hall!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du verkar ha haft det riktigt underbart på Frasier Island=)hoppas att du har bilder som man kan få se sen=) Ha en mycket fortsatt trevlig resa!=D Kramar

2007-11-02 @ 11:31:20
Postat av: Ida

Det där ät inte fel nagonstans du anja :) Ah vad mysigt och roligt ! krya pa tan, och ha de fortsatt underbart! Vart ska du nu ? =) kramaaaar!

2007-11-02 @ 13:38:23
Postat av: Pappa Mamma

Skönt om dig Anja. Lika roligt varje gång när vi får läsa något.
Kramar

2007-11-02 @ 21:06:47
Postat av: Elenore

Låter helt underbart, ser mycket fram emot bilderna sen ;)
Ta hand om dig//Kramar

2007-11-02 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback