Fraiser bilder

u-
Har kommer lite bilder fran Fraiser


image52
Denna bild ar fran den vackraste sjo jag sett. Klarare vatten kan knappt finnas. Vi var dar forsta dagen, tyvarr sa lyste solen bara till och fran men det var anda fantastiskt

image53
Den har ar fran Indian Head, Jatte stor klippa som vi sag tva jatte stora svart rockor fran. De andra sag val och delfiner ocksa men inte jag. Jag ar anda nojd som ni ser

image54
Denna bild ar fran Champagne Pools. Stallet jag tyckte var bast under min resa langs Fraiser. Det var som att bada bubbelpool pa ett valdigt miljovanligt satt. Manga ganger kandes det som att havet var hogre upp an marken.
 Lackert!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej igen !
Läser dina fantastiska upplevelser och njuter med dej. Här hemma njuter jag må du tro. Alma har sovit med mej i 4 nätter det är helt underbart, hon är så underbart go och glad varje morgon. Nu har hon precis somnat och vilar sig ännu snyggare. Jag är oxå såååååååå lycklig Anja. Cissi och Kalle får oxå vila sig snygga med extra sovmorgon. Nu har jag varit med Alma i 1 vecka och idag åker dom hem till Ytterby. Men snart är det dop, du kommer väl till Ytterby kyrka 16 dec ? Du ser vad jag är uppfylld av ! Men jag följer din blogg, tack för att jag får vara delaktig. Kram Moster

2007-11-04 @ 08:32:47
Postat av: Ida

Ser underbart ut Anja! Njuuuuut!

2007-11-04 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback