Byron Bay


Ta bort regnet!!!!


Jag lamnade Sverige for att slippa daligt vader, och jag akte upp langs kusten for att fa resa med sommaren. Och sa regnar det bara! Usch o fy for daligt vader.

Just ja nu ar jag i Byron Bay. Vet inte vad jag hittar pa idag skulle ha akt och tittat pa soluppgangen fran Australiens ostligaste fastlandspunkt men jag sov over det, tror inte de akte hursomhelst men jag vet inte, kl 5 pa morgonen vet man inte sa mycket. Var dock skont att fa en hel natts somn for en gangs skull dock, gick och lade mig redan kl 22 igar kvall och vaknade kl 8. Imorgon ska jag aka ivag pa en dagstur till Nimbin langre in landet med nagra vanner fran Noosa hoppas jag och ga pa sondagsmarknad i nagon smastad bl. a.

Nu ska jag kopa regnjacka!

Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej, att köpa regnjacka är nog ett bra sätt, det brukar sluta regna då... så gör ett försök.
Här hemma är marken täckt av snö, solen skiner från en klarblå himmel. Faktiskt riktigt vackert.
Kramar från oss alla här hemma.

2007-11-10 @ 10:47:46
Postat av: Ida

Ja, de later typ som tyskland, här regnar de ocksa massa. Och blaser typ orkan idag :P Hoppas du far bättre väder snart! Kramar

2007-11-10 @ 12:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback