Blue Mountains och lite annat

http://www.facebook.com/album.php?aid=20599&l=d949e&id=609957099

http://www.facebook.com/album.php?aid=20602&l=4bda5&id=609957099

http://www.facebook.com/album.php?aid=20605&l=29222&id=609957099


Igar var jag till Blue Mountains.



Det var en toppen dag, fint vader, trevligt sallskap och fantastiskt landskap!
Om inte det har var bra nog sa kan jag saga att jag borjade dagen med att ata en vaffla med varm choklad halld over. Jag var i himmlen kan jag lova!


Har det hursomhelst super just nu. I for sig sa rullar nog pengarna ut lite obehagligt fort men jag ska ju soka jobb snart. Planen ar fortfarande att aka till Melbourne om en vecka. Jag ar inte helt saker an for jag tycker det ar underbart att fa resa omkring med vanner men vi far se vad som hander. Har ju manga vanner nere i Melbourne ocksa, bara det att jag inte star sa nara dem an och dessutom sa vill jag borja jobba! 


Pa tal om vanner sa kan jag saga att jag litar absurt mycket pa i alla fall en utav dem!

Nathan heter han och jag litar och tycker sa bra om honom att jag tillochmed lat honom klippa mitt har
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag vet, man ska inte lita sa mycket pa manniskor som man bara har kannt en manad men jag tog chansen och det blev en succe! Visst jag klippte i stort sett ingenting pa langden men han tunnade ur det, sa nu kan min harbotten andas igen, och jag kan till och med fixa det sa att det blir snyggt =)
Nathan far min guldstjarna denna vecka!


 


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men :) är du nöjd sa är de väl inget problem att du lät han klippa haret pa dej =) ha de bra!

2007-11-21 @ 14:46:34
Postat av: Elenore

Hejhej! skönt med håret hörru, kan förstå om det blir lite varmt med så mycket hår som du har ;) Great pitcures by the way!! Take care, Kraaamar!!!

2007-11-21 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback