To Robert + Wiktor

Igår hemkommen från min resa till Oxelösund. Den varade inte så länge : 1 dygn
Men det gör inte mig ett dugg! För anledningen till att den avslutades så snabbt var helt enkelt för att Wiktor och Robert är världens näst bästa killar. Bäst är Winge och Hutter men en god andra plats förtjänar de verkligen. 

Flickorna var bäst. Vårt snack slet på krafterna är helt slut än. Men det gav massor. Och nu så ska jag sköta mig, inte vara dum, och ni ska sköta er och inte vara dumma. Vi ska vara det vi är bäst på att vara-->BÄST

Sitter här hemma nu och lider av min huvudskada. Blir så ruskigt trött av intryck. Och intryck fick jag i massor denna helg. Fick träffa två kärlekar till mig, Robert hade jag nästan glömt hur bra han var. Men nu den tredje gången vi träffades på tre år så visade han samma sak som han visade första gången... Att han är en en toppen pojke och en Nisse. Wiktor var vad jag trodde el nä inte vad jag trodde, vad jag misstänkte men inte vågade tro.
Han var Mums
Dom var båda Mums!



Nu drömmer jag mest om Australien om dagarna. Tänk att jag verkligen ska åka dit. Jag ska till den stora världen. Tur att jag fick prata med flickorna så jag kunde lägga upp planen för sensommarn. Inte så många stund kärlekskandidater. 2 säkra och helt tillåtna, el ja kan ju räkna upp 2 till, eller nä 3 till, alla eviga kärlekar, men 2 som inte riktigt är eviga. Dels den ständige, Han som har många kuddar, han som är som mig, han som jag sägs vara den enda som skulle kunna överleva med och Han som alltid borde fått mer och han som är rätt egentligen, men lite för rätt på många sätt och fel på ett fånigt Anjasätt (Han klarar bara gränsen med nödochnäppe). Hahaha jag är för virrig och trött för att skriva blogg nu. Glömmer hela tiden vad jag skriver om. 

Sovgott!   

Kommentarer
Postat av: elin helander

hej anja! Hoppas du hade det kul på peace and love. såg att du tänkte dra till australien? :) kul. :)

2007-07-09 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback