Julstamning

Ett inlagg jag glomde skriva...
Jag har julstamning sa det skriker om det, mycket mer an vad jag nagonsin haft i Sverige. Julen ar lika varm har som den varme julen ska sanda ut. Det ar jatte vackert pyntat overallt, jag kanner tillochmed for att pynta faktiskt. Till mitt rum har min roommate Paul kopt en sot liten bordsgran, till den har jag kopt glitter att fylla den med. Pa forsta advent bakade vi lussekatter, at pepparkakor och drack glogg (tack gode gud for ikea). Jag har stora planer pa att fixa ett luciatag till lucia, vi ska ha lakan pa oss istallet for nattlinnen, och sen gar det mesta att fixa. Vi ska baka minilussekatter och koka varm choklad till de pa hostlet som vill fira lite lucia! Jag alskar Lucia

ps. Om ni vill skicka julkort ar min adress
Anja Eriksson
34 Darlinghurst rd
Potts Point, NSW, 2011
Australia


 

Kommentarer
Postat av: Erik

Klart att du gillar lucia efter att ha varit med om världens vackraste;) Ha det guld Anja!

Postat av: Ida

Jag och Gesa ska fixa lucia på kindergarten :) Åh, visst är det mysigt när man får en riktig jul-känsla :D Lycka till med planerna! kramar!

2007-12-04 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback