Jobba Jobba Jobba Yes!

Var och jobb tranade idag, det var skoj! Har fatt massor med jobb och jag ar riktigt laddad infor det. Verkar som om jag var en av de som var bast idag ocksa. Forst gick dem som hade jobbat i bar och resturang forr men sen sa fick jag ga och boka tider med chefen. Han gav mig massor med bra tider. Tex under Australian Open da jag ska servera for medlemmarna av golfklubben haha det har ar sant 6 av 4 dagar, en annan tid ar den 22 dec da jag ska jobba i underbara Botanic Garden nar dom har julsanger av en kor och tillsist men inte minst sa har jag bestamt mig for att jobba Nyar! Dock ska jag nog jobba pa en av de basta platserna i Sydney, I Botaniska med utsikt over Opera Huset och Harbour Bridge! Ska bli helt underbart. Kommer absolut inte missa nyaret over Sydney (vilken kan vara risken pa en vanlig fest) och kommer dessutom ha den basta utsikten! och just ja, ruskigt bra kommer jag tjana ocksa!

Ps. Jag alskar Kings Cross. Dels for alla konstiga och/eller annorlunda manniskor man far se. Varje dag ser man horor, narkomaner, transvestiter, homosexuella osv. Det ar sant som man inte ser i en vanlig stad och saklart ar det bra att man inte ser horor och narkomaner vanligtvis men anda sa lar man sig sa mycket av att se botten av samhallet men samtigt se lyckan och gladjen bland det. Att se transor och oppet homosexuella daremot ar ju bara harligt, och jag kan erkanna, jag ar redan langt mycket mer oppen och accepterande an vad jag var nar jag kom. En annan sak ar det annorlunda bland affarer. Gick ner till en second hand idag och kopte ett par snygg jobb skor for 6kr 2 par bra och nyskick jobb byxor for 3 kr styck, en lite skabbig klanning men riktigt lacker for 3kr och tillsist ett par skona tofflor for 6kr. Jag ar nojd kan man saga!


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter ju grymt de där med jobbet och sånt Anja :D glad jag bli för din skull! Ha de toppen! :) kraaaamar

Postat av: Elenore

Det låter ju som en höjdare med jobbet hörru!! Finemang // Ha de nice, Kraaamar

2007-12-05 @ 21:03:47
Postat av: Cissi

Kul att höra att allt går bra för dig! Det är roligt att jobba på de lite finare evenemangen även om folk förväntar sig lite mer. Med lite tur kan du ju få bra dricks också. Bra evenemang kan ju också ge möjligheter att gå in gratis på det ställe där man jobbar efter passen, så passa på att se lite tennis etc! Här hemma närmar sig julen och Almas dop, båda ska bli roliga. Alma växer så det knakar och hon är världens härligaste och sötaste tjej! :o) Vintervädret här i Kungälv låter dock vänta på sig, regn och varmt är det dominerande vädret, där har du det mycket bättre! Stor kram till dig från oss!

2007-12-06 @ 11:37:44
Postat av: Mormor Morfar

Hej Anja
Här kommer en hälsning Forssa gränd 3. Vi är så glada när vi fått se
dig på foto. Nu är du inte så långt borta.
Vi längtar till att du landar på Dala Airport
Mormor Morfar

2007-12-07 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback