Jobb!!!

ID Kortet -  Ja det lag i planboken! (Hmm, varfor ska man leta i den nar man kan stada ut hela sitt rum istallet)

HON ALSKADE MIG! det ar faktiskt sant. Imorgon ska jag pa jobbtraning hos NOSH hospitality. Ska arbeta som servitris som jag fattade det men vad jag verkligen kommer gora far jag beratta om senare nar det verkligen borjar. Verkade i alla fall finnas massvis med jobb, mot de andra var hon tuff, mot mig var hon super. Hon verkade se mig som en person som kunde fa jobba bland de finare borden, hon sa att jag hade utmarkt erfarenhet, jag sag bra ut och jag hade jatte bra engelska. Till de andra sa hon bara att de maste fixa klader, till mig sa hon vart jag skulle kopa dem och sant.

Jag tanker kampa stenhart!


Kommentarer
Postat av: Camilla

härligt! Grattis till det nya jobbet och lycka till=)

2007-12-04 @ 08:37:54
Postat av: Elenore

Skojskoj =)Great!! Bra jobbat bruden. Lycka till!!

2007-12-04 @ 09:38:08
Postat av: Ida

Men så nice :) Lycka till med nya jobbet! (och jag håller med, varför leta i plånboken? :P )

2007-12-04 @ 09:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback