Jatte God Fortsattning

Ah vad jag tycker om er slakt och vanner
Alla fina julhalsningar som jag har fatt gor mig bara sa glad! Tex sa vaknade jag igar av att tjejen som stadade mitt rum pa morgonen kom in med ett julkort fran min favorit faster, jippie! Idag sa vaknade jag av att samma tjej kom in och berattade att det ligger ett till kort i receptionen, jag springer genast ner och blir darmed varldens stoltaste morkus och alltsa startar aven denna dag pa ett tiptop satt! Dessutom verkar det tillslut som att vadret har stabiliserat sig, sa denna dag har spenderats pa beachen. Det som daremot ar lite negativt med denna dag ar att jag forstort min kamera lite, tog med den till stranden och det kom in sand, nu funkar inte min kamera, men jag ger den en natts vila sa far vi se om den mar battre. (Detta skrevs igar, nu ar den inlamnad pa lagning, nyar ar raddat!)

Julkryssning!
Det var en helt underbar julafton.

image69
Jag och mina kanadensiska broder Will och Nathan! Larde kanna dem pa min fodelsedag och sen dess har jag bara blivit att tycka mer och mer om dem. De gor mig alltid glad! Som ni ser sa finns det en anledning att jag inte har pa mig sadar avancerade kladesplagg, detta ar innan jag borjat dricka och dansa och ni kan redan se min bh + ID
image70
Middag pa baten, jag firade det svenskt, pa bilden ser ni Amanda och Lisa fran Nykoping (en stad jag tycker om som manga av er vet) och Kajsa och Johanna fran Gbg. Maten var god, kycklingklubbor och ris.image71
Solnedgangen som vi kunde se fran kryssningen! Ratt lacker el vad sags!
image68
Pa bilden ovan ser ni tex mig och Zoe, tjejen som tipsade mig om jobbet jag har nu. Hon ar en toppen brud fran Irland som alltid gor mig glad!image73
Har en annan utav irlandarna. Han heter Brian och vi har alltid jatte skoj ihop.
image72image74
Julkryssningen var som jag tidigare skrivit underbar. Vi fick se hela Sydney Harbour och vi hade det jatte roligt, det var ca 50 pers fran mitt hostel med och det var alla jag star nara i stort sett.

Juldagen

Dagen efter borjade med secret santa, da skulle man ge nagot for max 100 kr som har nagot att gora med ens land att gora men bara jag visste vem jag gav min present till, och jag vet inte vem jag fick min utav. Jag gav bort kottbullar, graddsas och lingonsylt till en kanandensisk tjej och jag fick ett boll och christmascake from nan troligtvis engelsk. Det var supermysigt! Julklappsutdelning pa allvar!image75
Sen bar det av till parken for fotboll och umgange!image76
Det var en super jul helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej! Äntligen lite bilder, kul att se trots lite BH och ID-kort.
Ser ut att vara trevliga människor du har omkring dig.
Här hemma är det mörkt och ruggigt, men nu blir det i alla fall inte mörkare, ser fram emot ljusare dagar.
Ha det bra.
Kramar Mamma o Pappa

2007-12-29 @ 16:25:27
Postat av: Camilla

Det ser ut som att du har haft en jätte bra julafton och juldag=) och kryssningen såg ut att vara mycket mysig och trevlig=) Hoppas att du får en lika bra nyårsafton!!=D Ha det bra. Kramar

2007-12-29 @ 22:59:57
Postat av: Agneta Andersson

Du verkar ha det toppen, fortsätt med det.
Gott Nytt År kramar från
Agneta o Per

2007-12-30 @ 18:49:05
Postat av: Camilla

Gott Nytt År!!!=D

2007-12-31 @ 11:47:24
Postat av: Moster

Gott Nytt År Anja Kristin Eriksson !
Sitter här med Alma i knät, hon hälsar så mycket till dej det är jag säker på. Föräldrarna är och inhandlar nyårs-middagen det blir en trerätters meny.Stor Varm Kram från Moster

2007-12-31 @ 13:57:15
Postat av: Carin Wåhlstrand

Härliga bilder man blir lite Avundsjuk:-)))
Gott Nytt År önskar vi i Leksand.
Många nyårskramar Carin o Roffe.

2007-12-31 @ 18:08:13
Postat av: Moster

Underbart, starkt, stort att få höra din röst Anja. Ha det så bra i Melbourn. Jätte god fortsättning på det nya året ! Stor Varm Kram från Moster

2008-01-02 @ 14:00:34
Postat av: Moster

Underbart, starkt, stort att få höra din röst Anja. Ha det så bra i Melbourn. Jätte god fortsättning på det nya året ! Stor Varm Kram från Moster

2008-01-02 @ 14:04:47
Postat av: Ida

ser ju ut att ha haft det toppen anja :) glad jag blir av dina bilder =) kraaaams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback