IKEA


IKEA ar da bra toppen

Var dar igar och at en fin portion gravad lax med gravlaxsas. ( Vilket fick mig att sakna min specialite pasta med gravadlaxsas skakande mycket) DET VAR GOTT! Kopte dessutom en osthyvel och en svensk kokbok att ge till mina kanadensiska broder, kottbullar, graddsas och lingonsylt att ge som min secret santa present till en tjej pa hostlet, en burk pepparkakor fran Gille att ge till min rumskompis Grace, Leksands knackebrod att ge till min rumskompis Paul och jag ska fick lite glogg, knackebrod och en gosedjursgroda med komihag ficka!


Jag Hjarta IKEA


Idag lag jag pa stranden, det var skont


Kommentarer
Postat av: Cissi

IKEA är en god vän i alla väder, och i alla länder! Kaviar och princesstårta var mina favoriter på den tiden det begav sig. :o) Idag har jag också köpt julklappar men bara till Kalle det får räcka för nu. Hoppas du har det bra och att tomten kommer även till dig! Kram

2007-12-21 @ 16:17:06
Postat av: Pappa Mamma

Hej!
Hur många bröder har du, kan vara bra att veta eftersom jag är din mamma....
Vi var också på IKEA härom dagen, Perra o Mattias tyckte det var jobbigt, inte jag.
Tack för julkortet vi vidarebefodrar de övriga.
Idag har jag o Perra åkt långfärdsskridskor på Ösjön, underbart, solen sken och isen var toppen, ingen snö, på vissa ställen var det som stjärnor av iskristaller på isen, jätte vackert.
Nu skall vi äntligen komma igång m lite julförberedelser, sill, städning mm mm mm.
Kram Mamma, Pappa hälsar

2007-12-21 @ 18:44:15
Postat av: Camilla

ja, Ikea är inte så dåligt ändå,..fast man ofta blir osams och tycker att det är allt för drygt när man väl är där, ändå längtar vi svenskar alltid dit när vi inte har varit där på en månad eller så=P..och det konstigaste av allt är att man alltid lyckas komma hem med en massa saker som man inte behöver, och inte vet var man ska göra av=P..hoppas att glöggen smakar..kramar!!

2007-12-21 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback