Bokat


23 september kl. 13.10!


Idag så bokad jag min och Hutters resa till Australien! Det blev att kosta 6700 enkel resa och vi kommer att flyga från Arlanda en söndag. Sedan går flyget vidare i 11timmar och 35 min till Kuala Lumpur där vi ska spendera en dag. Från kl kvart i sju till kl 5 över 10 blir vi alltså i Malaysia innan flyget för oss vidare på en 7 timmar och 55minuter lång tur till Sydney. På tisdagen den 25 september kl 8.00 tar vi våra första steg på Australiensisk mark.
 
Det ska bli så spännande och jag är så lycklig. Det tänkte jag att vi firar med en liten bildkavalkad
image7 
Min bästa vän, Säterpimpen som övar beach looken innan han jag ska flytta ihop.
Jag är nöjd, för vi ska bo ihop.image8 
Min bästa vän som just nu befinner sig i ett fint hus i den tyska staden Köln och är glad
Jag är nöjd, för hon mår bra
image9
Jag och och min bästa vän som just nu befinner sig i Linköping pluggandes till en storartad civilingenjör
Jag är nöjd, för han är så bra


Tänk att det verkligen är så att vi kommer att bli stora en dag. Inte än på länge men en dag då kommer vi bli stora. 

Det är så otroligt, jag har rätt nära vänner i bl.a. Linköping, Umeå mm. I Frankrike, Tyskland, USA och snart fler länder, Det är häftigt och framförallt, Jag har om mindre än en månad mig själv i Sydney, Australien!


Kommentarer
Postat av: elin helander

Hej anja! läste din blogg. Vilken spännande resa du verkar ha framför dig! Låter kanon!
Mvh elin

2007-08-29 @ 22:29:11
Postat av: erik

hej vännen! fan vad jag blev avundsjuk nu. ni kommer ju få det kalas=) själv sitter jag här på mina 20 m2 men snart bör det av in i dimman igen;)kommer sakna dej. ha de bäst-vi ses på fest(de vet jag)

2007-08-30 @ 15:30:24
Postat av: FridaMatsdotetr

fan va härligt anja! vi kommer inte långt efter :P

2007-08-30 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback