Hejhej allihopa

Nu ar jag sista dagen i Queenstown. Ledsen att jag inte skriver sa mycket langre, men forhoppningsvis sa kommer jag lugna ner mig och kunna skriva mer nar jag ar i Aukland.

Jag och Roni har det bra har, igar traskade vi upp for ett berg, traffade nagra trevliga killar dar vi campade som vi spenderade natten med att spela ett rese alfapet som Roni kopt. Imorgon flyger vi till Aukland for att hitta jobb och ha det bra. Maste sticka, men saknar er sa mycket allihopa och allla sma kommentarer gor mig sa glad!

Kramar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej!
Huvudsaken är att du skriver, visst är det skoj att både läsa och se bilder men det är så roligt att höra något ifrån dig nu när vi inte kan ringa.
Liljekonvaljerna har snart blommat över, bara så du vet.
Kramar Mamma o pappa

2008-05-27 @ 06:45:42
Postat av: Ida

Håller med Anita och Perra, huvudsaken är att du skriver så att man vet att du lever och mår bra =) Hoppas resan till Aukland går fint och att allt är bra :) Jag saaaknar min Carl-Einar! :D

Postat av: Cissi

Spännande att vara i Nya Zeeland!! Hoppas att det löser sig för dig med jobb, bostad etc. Här har sommarvärmen återvänt och vi grillar på altanen. Alma växer så det knakar och snart traskar hon nog runt i trädgården helt själv. :o)Stor kram till dig från oss

2008-05-27 @ 21:06:07
Postat av: Camilla

Hoppas att allt går bra i Aukland, väntar redan nu på att få höra hur du har det och kanske förhoppningsvis få se lite bilder=) ta hand om dig! kramar

2008-05-29 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback