Christchurch

47796-101Vart gamla gardsdjur spindeln vid poolen
D och CJag och Roni47796-100
Da var jag framme pa NZ och Christchurch och det verkar saaaaa bra. Ni skulle ha sett mig igar nar jag klev ur planet. I gangen mellan planet och sjalva ankomsthallen skuttade jag bara fram och kunde inte stoppa mig sjalv fran att nastan skratta. Har nog aldrig tidigare blivit sa glad av att kanna vintern. Det kan ju faktiskt vara helt underbart. Nar jag kom till mitt hostel sa var kl efter 12 sa jag fick 2 natter for priset av en. Trevlig Trevligt. Nu ska jag bara aka och handla, fixa min kamera som har fatt nat fnatt och just ja, min hogsta prioritet. Hitta skor! Jag alskar namligen mina skor som jag har nu och det kan jag saga syns. Det kan vara sa att det ar ett stort hal mitt under och en stor oppning vid halen pa bada skorna, det ar nog omysigt i kombination med sno, tror jag, men sa har jag ju inte varit i narheten av sno pa mycket lange.

Ojojoj, nu fick jag hemlangtan, gick in pa facebook. Da hade mamma laddat upp bilder pa familjen och pa mitt alskade Sorbo och sa ser jag lyssna pa Hakan lank och for en gangs skull finns det horlurar. Sa jag sitter och lyssnar pa min alskade Hakan samtidigt som jag ser bilder pa mitt hem och min familj! Oj ojoj, jag kommer hem snart, ska bara aka lite brada forst!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh Håkan :) jag vill bara påminna dej om att du inte gillar vintern, det har vi ju sagt i en intevju med Borlänge tidning en gång i tiden om du minns ;) hihi. Men jag förstår att man längtar, jag längtade efter snö (här kommer det ingen) innan jag var hemma till jul. Men som tur var fick jag min snödos då :P Take care! Kramar

Postat av: Pappa Mamma

Hej Anja!
Nu kan du inte komma längre hemifrån!! Hoppas din vistelse blir BRA, att tiden går jätte fort tills du kommer hem!!!Var försiktig på brädan.
KRAMAR Mamma o Pappa

2008-05-07 @ 22:07:07
Postat av: kajsa

hej du damen

va inne o laste lite om ur ni har det.. horde en hel del av jonas igar ocksa.. later ju alldeles kononers. detva som attans ocksa att du o roni haller ihop, skoj! hoppas ni far det grymt i nz nu.. du har inte lyckats skaffa whv eller? det vore ju lite skit. jag anlander nan gang i mitten av augusit.. ska spana in pisterna innan det o raportera vart jag ska :) tror det blir queenstown eller wanaka.

ha det gott o krama om grabben fran mej.

xxxx

2008-05-09 @ 04:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback