Hos Libby

Ja da sitter jag har hos Libby. Hon ar en jatte mysig kvinna som har bestamt sig for att vara ledig imorgon och istallet ta med sig mig pa en tur har runt Lanceston! Det ska bli toppen, idag har vi redan varit och tagit en kaffe pa ett cafe vid strand promenaden och ikvall ska vi aka nagonstans och ata. En san har tur ska man ha, sjalv har jag kopt en chokladkanin som jag kan ge henne och njuter for fullt av att antligen fa vara i ett hem sa jag ar pratglad som tusan.

Hon ar mellan 45 och 50, bor tillsammans med sin man Craig och hennes 21 ariga son, hon har aven en dotter som hon bor i Queensland. Det ar en riktigt partytant som jag tidigare namnde, (nu vet jag att det kommer bli uppror over att jag skriver tant men men ni ar ju gamla!), och hon ar rolig att prata med.

Nu ska jag umgas lite mer. Tack och hej! 

Kommentarer
Postat av: Jencie

Ha en bra dag då :)

Postat av: Ida

Haha :) vad härligt! hur går de med äppelplockarplanerna då? Ha det så bra anja och ta hand om dej :) kraaamar

2008-03-13 @ 12:28:11
URL: http://ida7.blogg.se
Postat av: Camilla

vad roligt att du har hittat nån som bor i staden och kan visa dig runt bland smultronställena=) inte mindre bo hos..ha det så bra! kramar

2008-03-13 @ 22:20:16
Postat av: Cissi

Ska skicka partytant hälsningen vidare till mor... ;o) Alltid kul att läsa vad du har för dig. Här är våren på väg och solen skiner faktiskt idag och det får jag väl njuta av. När Alma vaknar ska vi ta en promenad. Vad blir nästa stopp för dig? Ha det super bra, skickar en stor kram!

2008-03-14 @ 12:11:31
Postat av: Elenore

Festligt hörrudu, haha låter stabilt med en egen guide!! ta hand om dig, Kraaamar

2008-03-16 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback