Full upp


Hej ledsen igen for att det blir sa lite skriva av men jag har ratt fullt upp just nu med att leva!

Har namligen tex i helgen varit ute och rest Great Ocean Rd!
Det var fullkommligt underbart! Vi hade superfint vader och glatt humor! Det var ratt mycket japaner over oss pa manga utav stoppen for att vi bara hade tva dagar pa oss att resa men aven om vi sag mycket genom en kamera lins sa var det tiptop! Hojdpunkterna var nog tex nar vi forsta dagen var vid ett vattenfall;image91
Som ni ser bild pa dar
 En annan var nar vi sag kangurur pa en golfbana. Det bodde tydligen 1000st dar sa jag fick chansen att se bade min 1a 2a och 50de kanguru pa en och samma gang
image92
De sota sma kanguruna gav en hel del insperation som ni har serimage93
Nasta hojdpunkt jag kan beratta om var nar vi andra dagen var vid ett stalle som var fantastiskt vackert, men utsikten var inte sa har trevlig hela tiden dock ;o)image94
Grotto var ocksa toppen, dar tog jag mitt enda dopp och det var valdigt vart det kan jag lovaimage95
Som avslutning kan jag visa var avslutning pa resan som var fullstandigt fantastisk
Solnedgangen!
image96

Tack Kajsa for fotona!


Nu drar jag imorgon morgon vidare till Tasmanien! Ska bli sa skoj, vet ej hur det kommer finnas med datorer dar sa vi far se hur mycket jag skriver. Men kan redan nu beratta att jag ska ringa och hora idag om appelplockar jobb och forhoppningsvis kan jag jobba med det i tva veckor. Planen for ovriga resan andras var dag men idag skickade jag antligen in min ansokan om NZ visum, kostade bara 600kr sa brorsan du lar dra ner till NZ. Ok flygbiljetten kostar val en del men i ovrigt sa ar det ju billigt! Dock tvivlar jag pa att de har en elitserie i innebandy men vem vet! Vore sa skoj om du drog ner, jag ska lara dig allt jag kan om att backpacka!!!

Nu ska jag hem och stada och packa, imorgon kl 06 45 gar flyget till Hobart Tasmania, hoppas pa att jag kan bo hos Ronaldo inne i stan i natt sa det blir lattare att ta sig ut till flygplatsen. Forhoppningsvis ska jag bo pa YHA nagon natt dar jag vet att Hanna Lundstrom och hennes van bor. Men vem vet kanske blir jag omedelbart appelplockare!!! Vi far se =)

AAAaaa jag ska bli riktig backpacker igen!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej! Alltid lika roligt att sitta hemma vid frukostbordet och läsa hur du har det, fina bilder, inte alla förstås...
Hoppas du får en bra vistelse i/på Tasmanien.
Andreas kommer hem idag, få se hur svart han är den här gången, sist kunde vi inte låta bli att le han, var nästan svart.
Ha det bra, var rädd m dig.
Massor med STORA KRAMAR

2008-03-05 @ 07:05:11
Postat av: Ellen

Hej Darling!
Jag tror jag har lyckats med att inte tacka för brevet på nåt märkligt sätt. Det kändes iaf att det var fullt av den australienska solen för det värmde väldigt! Blev skitglad! Fina bilder :)
Massa massa kramar och ett par äkta franska kindpussar!

2008-03-05 @ 09:42:45
Postat av: Sofia

ååååh jag vill också ut igen!! Orättvist, jag vill åka till Australien!! Hoppas du har det super duper bra iaf, men det verkar så =) Ha det fortsatt underbart! Kramar Sofia

2008-03-05 @ 10:13:28
Postat av: Cissi

Vackra bilder! Verkar åter som om du lever livet vilket är skönt att se och höra. Solen skiner även i Kungälv idag och det är härligt att det går mot varmare och ljusare tider. Snart är det påsk och då ska vi upp till Dalarna och hälsa på igen ska bli skoj! Synd bara att du inte är där! Alma växer så det knakar och har precis lärt sig sitta ganska bra. *stolt* Ha det nu fortsatt bra på din ö-luff (Australien, Tasmanien, Nya Zeeland)Stor kram från oss

2008-03-05 @ 10:34:17
Postat av: Hula

Läckert :D (Just nu är det bara usch å kallt i moder svea men ska ner med Johan å Jonna å besöka Winge å Sanna idag :) ska bli görkul å se han, men tusan, jag vill återse er också för fankingen! STOR Afrikansk kram från krullet!

2008-03-05 @ 10:42:12
Postat av: Camilla

vad härligt ni verkar ha det=) ska bli spännande att få höra vad du hittar på i tasmanien, ha en fortsatt trevlig resa!! kramar

2008-03-05 @ 11:26:09
Postat av: Ida

Ååh vad kul! Låter superhärligt, idag är jag sugen på att sätta mig på första bästa flyget till värme. Det är kallt, jag har mensvärk och tunnelbanan strejkar så jag ska åka och hämta barnen med taxi sen.. Njuuuuuut! Massa massa kramar

Postat av: Jonas

Haha klockren blogg anja! Ha en bra vistelse i Tazzz sa ses vi snart. Pusss

2008-03-07 @ 01:15:46
Postat av: Elenore

Heeeey! Det låter och ser dessutom hur ljuvligt ut som helst. Nu längtar man till värmen mer än någonsin. Ta vara på det, Anja!! See you // Kraaamar i massor!!

2008-03-09 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback