Inflyttningsfester


Bilder


image77
Johanna, Laura (fran Mates Place men bor ej i huset), finska Lotta och finska Iinaimage78
Irlandske Dani och Hollandeske Rory
image79
Var mini inflyttningsfest forsta kvallen, Johanna, engleske Max, irlandske Brian, Jag och Roniimage80
Svenske Max (bor ej i huset men ar med varenda kvall), Tyske Marko och Brian
image81
Kajsa och Lotta
image82
Simply the Best! Vi sjunger lite pa inflyttningsfesten
image83
Jag och Roni sliter med var inflyttningspresent fran vara svenska vanner, ett Vem Dar spel!!! Ibland ar livet allt bra


Sadar nu har jag fatt upp lite bilder pa vart jag bor och med vilka i alla fall, de enda som saknas ar Jonas och Callum for de hade inte kommit nar vi hade inflyttningsfester. Just nu planerar jag lite for livet, borjar traningen som Milkman imorgon, laddad som tusan. 

Tanker mig att jag ska forsoka boka lite flygbiljetter redan nu kanske for resten av min resa sa jag kommer lite billigare undan. Aker nog till Nya Zeeland i slutet av April, till Thailand i borjan av september och sen runt lite i Asien innan jag flyger hem igen i slutet av oktober. Tror jag ska lagga upp resan sa men ska fundera lite mer idag och sen kanske boka i veckan! Har ni nagra tips???

Kommentarer
Postat av: Camilla

roligt att se lite bilder på dom som du bor med. Nya Zeeland och Thailand låter inte helt fel=) Ha så skoj! kram

2008-01-29 @ 08:56:39
Postat av: Ida

Skoj med bilder :D åh vad nice det låter att resa runt, har tyvärr inga tips dock, jag tror du planerar bäst själv :) krams

Postat av: Pappa Mamma

Hej!
Nu har jag tagit till mig att du kanske blir borta till slutet av oktober, det känns som evigheter..
Hur gick det med jobbet? Vi håller tummarna här hemma.
Kram Mamma, de övriga hälsar.

2008-01-30 @ 19:48:28
Postat av: Elenore

Åhhh, va härliigt =) resa runt lite är jag ialf helt säker på att du gör alla tiders rätt i. Go for it!! Kramkram

2008-01-30 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback