Happy New Year

Jag har varldens basta familj och vanner!

Nastan varje dag far jag ett kort fran nagon av er alla som jag tycker sa mycket om! De andra pa hostlet borjar bli ratt avis nu men jag ar da fortfarande glad

Over sangen finns det nu kort fran Ellen, Ida, Dicanders, Cissi&Kall&Alma, Mormor&Morfar och pa Kylskapet sitter det absolut mest exotiska kortet av alla. Ett fran Ghana Afrika! Hula du ar sa underbar! Ni andra med for den delen, bara inte lika exotiska!



Nu kan ni titta pa mitt nyar. Det var underbart
http://www.facebook.com/album.php?aid=24075&l=7e6ee&id=609957099
Berattar mer sen! Nu ar jag hungrig!

Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej!Jätte roligt att se alla bilderna från ditt Nyårs-firande.Ni ser ut att trivas alldelses utmärkt, och inte ser det kallt ut heller...
Här hemma har det snöat sedan går, riktigt fint.
Ha det bra.
Kramar från Mamma o Pappa

2008-01-03 @ 18:54:51
Postat av: Ida

Ska in och kika på bilderna på en gång :) Håller med dina föräldrar om att det är fint med lite snö, känns lagom med bara ett par dagar nu innan jag åker tillbaka till tyskland dock :P London var supermysigt och roligt :) Ta hand om dej!

Postat av: Julius

Hej Anja, hoppas det är bra med dig! verkar iaf sü. Jag aker skidor hela dagarna det är kul om man bortser fran alla snorungar som man maste ta hand om, jag märker att för varje dag som gar blir jag mer och mer fientlig mot barn under 16 ar:D, tur att dom inte fattar när jag svär pa svenska.. Saknar dig och hoppas vi ses till sommaren, för du kommer väl hem da?! puss julius

2008-01-04 @ 10:57:20
Postat av: Ellen

Jag tror dig Anja!
Det såg verkligen inte helt fel ut. En sån tur att kortet äntligen kom fram. Jag hann inte posta det i Frankrike, som du kanske fattade:P
Och du skippa det där med att åka hem, jag kan komma och hälsa på dig därnere ;)
Haha, nej, det var skönt att vara hemma men tre veckor var ungefär max med vad jag pallade. Det känns faktiskt grymt skönt att vara tillbaka här. Den där lilla tjejen som förut var nästan lite jävlig har till och med börjat gilla mig! Hon kallar mig för hennes kompis och igår när jag hade bytt om till en annan tunika efter en dusch kom hon och kramade mig och sa att jag var så fin. Kan lova att det kändes rätt så gött!
Hon kan fortfarande vara lite pissig när hon vill, men nu gillar hon mig iaf. Haha
Ha det grejt i melbourne förresten. Min Australiensiska Melbournevän åker snart hem så på nåt sätt lär det ju vara rätt bra.
Ha det underbart!! Massa kramar!

2008-01-10 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback