Antligen bilder

Nu har jag antligen lyckats ladda upp ett fatal bilder. Problemet for mig ar att dom ar lite for stora for att lagga upp pa en blogg, darfor ar jag tvungen att gora om dem, vilket leder till valdigt olika storlekar. Dessutom var jag stressad nar jag antligen lyckades ladda upp bilder sa jag gjorde saklart fel. Detta ledde till att det bara var nagra bilder jag hann lagga upp. Men de bilderna ar helt underbara.

anja hutter
Denna bild ar fran nar vi precis landade med flygplanet, VI ar annu inte pa Australiensisk mark, men efter att ha avklarat en resa som varade i nastan ett dygn sa maste jag saga att vi ser ratt bra ut =)

hutter jag
Denna bild ar fran den forsta kvallen. Vi bestamde oss for att ta en promenad runt staden. Direkt vi traskade ivag fran hostelet sa foll jag for denna stad, nar vi kom till  Circular quay (det heter nat sant) sa blev jag helt skakig i benen, det ar dar som Operahuset och Harbour bridge ligger. Jag alskar Operahuset, mer intressant och samtidigt snygg arkitektur ar svar att finna!
opera
Det kommer komma en blogg med bara massa bilder pa operahuset nar jag inte ar lika stressad men jag borjar med att bara njuta av nagra bilder!
opera bridge
Mitt i centrala Sydney ligger det jatte parker. Idag gick vi igenom Lower Botanic Garden. Darifran far man den mest fantastiska utsikten over denna vackra stad och nar vadret ar sa underbart som det ser ut att vara, sa ar det helt fantastiskt.
Sydney
Som ni kan se sa ar denna jatte stad helt omringat av gronomraden, vilket jag som den promenad-alskande-flicka jag ar tycker ar toppen. Forresten om nan har lust kan de ge mig en san dar bat i fodelsedagspresent


Jag och Hutter har det sa bra, det kanns verkligen som att jag har mina broder med mig nar jag bor med honom, vi tjafsar hela tiden om helt onodiga saker (Andreas) och han och Mattias ar sa lika varandra till sattet att det ar slaende! Det kanns tryggt.

Denna kvall har vi varit ute pa tva olika pubar. Vi var lite sega igang sa vi missade nar resten av hostelet traskade ivag. Som tur var sa var det tre irlandare som inte heller hade lyckats hanga pa de andra och de visste vagen. Val dar sa fick man en valfri latt maltid gratis, om man bestallde nanting att dricka. Sa vi satte oss ner vid ett bord, jag at en tallrik med varma nachos, Hutter och en av killarna at kycklingsnitzel och den fjarde som at, valde fish and chips. Det var faktiskt tro det eller ej riktigt gott och de tre irlandarna vi var med visade sig vara valdigt trevliga killar! Vi spenderade darfor resten av kvallen i deras sallskap, vilket ledde till att de drog med oss till en irlandsk pup; Soruffy's nanting. Det stallet var verkligen helt toppen. Nu ska jag snart ga och sova for att vara redo for imorgon, da vi tanker aka till Bonday beach om det ar fint vader!

Jag avslutar med den basta bilden jag kan tanka mig. Jag ar ute i stora varlden och jag trivs saaaaa bra!Vi

For fler bilder se
http://hutter.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej Anja härliga bilder. Mamma gråter när hon ser hur fint ni har det. Vi har hittat kabeln till kameran försöker att skicka den imorgon.
Många kramar
Mamma Pappa

2007-09-29 @ 18:58:21
Postat av: Moster

Så underbart att du är ute i vida världen och njuter, det riktigt känns Anja, när du delger mej dina upplevelser via bloggen. Vi har ätit lunch idag Mormor, Morfar, Martin, Mattias, Mor din och jag, då huset Nyckelbyvägen 120 hade visning mellen 13.00-14.00. Vi har tittat på en massa kort på Alma och bilder på dej och Sydney. Underbart att se dej i botaniska trädgården, du ser så lycklig och harmonisk ut. Njut och låt leva, Kram Moster och godnatt

2007-09-29 @ 22:47:20
Postat av: Camilla

åh, vilka underbara bilder=)Blir riktigt avis på er när jag ser dom=)
Jag antar att det snart är morgon hos er, då klockan snart är tolv på natten här hemma, så jag får väl säga Godmorgon till er, men godnatt för mig!=P
Ha en fortsatt trevlig resa och njut! =D
Kramar

2007-09-29 @ 23:27:26
Postat av: Ida

Bwah! häftigt! =D Blir ju riktigt avis här!
Men jag säger som Camilla, godmorgon pa er och godnatt pa mig :)
Vi höres! Kramar

2007-09-30 @ 00:01:49
Postat av: Anja

Kan lova att jag tanker fortsatta njuta! Det ar precis sa toppen som det ser ut. Och snart nar jag far kamerasladden kommer uppladdandet ga mkt snabbare!

2007-09-30 @ 04:23:47
Postat av: Hula

Hur kul som helst att läsa! Sista bilden var ju bäst, tror jag ska skriva ut den å ta med den i fotominnes-bunten ner till ghana! :) stor KRAM tjejjen!

2007-09-30 @ 11:18:46
Postat av: erik

så jäkla kul att få ta del at er enorma upplevelse. njut av varje sekund nu, det blir inte mycket bättre än såhär;)

2007-09-30 @ 14:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback