Whitsundays!


Jag har precis haft en utav den basta tiden i mitt liv!


Att segla Whitsundays ar helt klart en av de absolut basta sakerna som finns att gora i den har varlden!
Det ar sa vackert. Att vara pa Whiteheaven beach, var som att vara pa en av varldens tio vackraste strander. Sanden var inte som sand utan sa fin sa att den snarare var som ett pulver.

Vi sag medans vi var ut och seglade bland annat
  • Delfiner
  • Skoldpaddor
  • Flygfisk
  • Fantastiskt vackra oar i massor
  • Underbara strander
  • En standigt stralande sol

Det enda som man skulle kunna saga var daligt var att det inte riktigt fanns nagon som jag pa baten. Men det var ju pa ett satt bara bra, for darigenom sa larde jag kanna manniskor som jag kanske inte skulle ha pratat med annars. Jag menar inte med det har att det bara var konstiga typer pa baten. Tex mina roommates var jatte trevliga men inte sana som ar typiska for mitt kompisgang. Som sagt jag har umgatts med jatte trevliga personer. Besattningen pa baten 3 tjejer och 1 kille var dessutom underbara!

Det var precis sa underbart som det later! Helt fantastiskt!!!
Jag mar bra!!!

Nu sticker jag ner till staden 1770 i tva natter och ska ta mina forsta surflektioner. Ska bli skoj. Ingen aning hur latt det ar att fa tag pa internet dar nere


Basta bilderna!!! Maste ses
http://www.facebook.com/album.php?aid=18227&l=19ffe&id=609957099

Kommentarer
Postat av: Camilla

mycket fina bilder, verkar vara jätte härligt att segla runt där=) Lycka till med surfingen!=D
Kramar

2007-10-26 @ 09:25:42
Postat av: Elenore

Helt Amazing... =) När jag sitter och tittar på bilderna, vilka föresten är jätte härliiga...så drömmer man sig bort och önskar att man själv vore där ;D. Good luck my surfmate. Kramar

2007-10-26 @ 10:56:19
Postat av: Ida

Aaaah, de som är härligt att segla bara i sverige.. kan bara tänka mej hur de är där! Ska genast titta pa bilderna! Massa lycka till emd surfandet och ha de bra! Kramas!

2007-10-26 @ 12:38:10
Postat av: Emilie

Vad jag gärna skulle byta plats med dig nu..det ser så härligt ut, i skåne är det kallt och grått.. inte i min smak! Lycka till mer surfandet! Det går nog bättre med vatten och vågor under brädan än ute i sommarstugan på bryggan =)Bamse kram

2007-10-26 @ 13:29:22
Postat av: Jonas

Sjyssta bilder tjejen! Fett avis.
Lycka till med surfningen! Ge inte upp pa en gang! :P

2007-10-26 @ 15:09:01
Postat av: Hulerul

ahhh, va kul det ar att lasa anja! kommer in till till huvudstaden och tittar till internet ibland och sidor som den har skiner verkligen upp ens oroliga funderingar pa alla vanner a liknande.. a du verkar vara en av dem som har det bast! :D

Lycka till med fortsattningen!

2007-10-27 @ 17:52:34
Postat av: marianne östman

Hej Anja! Vi sitter och kollar på dina bilder,det ser så härligt ut! Vi blir verkligen avundsjuka, det är grått, disigt och regnet hänger i luften. Idag har vi firat Gustavs 17årsdag.....så nu sitter vi i soffan och slappar.
Många kramar från Kenth o Marianne

2007-10-27 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback