Hej och hoo

Ja om nagra timmar aker jag upp langs ostkusten da! Det ska bli sa himla underbart! Kanner mig redo for att ge mig ut pa det har och jag har forberett mig noga och val, boende forsta tva natterna ar bokat, transport fran mitt nuvarande underbara hostel till flygplatsen samt transport fran flygplatsen i Cairns till hostlet ar ocksa ordnat. Min kamerasladd kom idag sa fran och med nu kommer det bli bilder lite da och da!

Kommer sakna Hutter mycket, han ar en toppen van men det kanns skont att han nu har ett jobb (som han dessutom verkar ruskig duktig pa, han salde mer an sin erfarna lagkamrat idag!) sa jag kanner mig trygg med att han kommer ha det toppen ocksa! 

Hostlet som jag nu har spenderat de senaste tva veckorna pa kommer jag att sakna jatte mycket och nar
jag kommer tillbaka till Sydney ar det dar jag tanker bo! De som bor dar och de som jobbar dar ar alla toppen. Det kanns verkligen som mitt hem!


Min fodelsedag spenderade jag med tre kanadensiska killar. De var helt underbara alla tre och vi hade roligt precis hela tiden. Man kan ju tycka att det borde vara lite svart att umgas med tre basta vanner men det var bara harligt att fa vara i ett riktigt kompis gang. Jag kom jatte bra overens med alla tre och det var perfekt att de var just tre. For da kunde tva aka ivag och skatea medan jag kunde sitta still och prata med den tredje! Vi gick omkring i Sydney, vi at lunch tillsammans, vi gick over Harbour Bridge, vi traskade omkring pa den andra sidan bron och sen nar vi antligen kom hem sa jobbade Hutter sent, sa jag flyttade min middag med Hutter till ikvall och blev istallet bjuden pa middag av mina nya vanner. Efter det gick vi ut och dominerande den mekaniska surfbradan pa nattklubben mittemot, Nathan var bast. Han vann tillochmed en surflektion for han var sa bra

Nu ska jag sova sa jag laddar bara upp en bild. image35
Will, Anja, Nathan och Ronaldo

Kommentarer
Postat av: Ida

=) önskar dej massa lycka till anja!

2007-10-11 @ 21:01:55
Postat av: erik

Wohooo, hoppas du får en underbar resa!

2007-10-12 @ 13:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback