Bild mys

image36
Jag alskar Sydney och Operahuset, detta ar inte langt bort fran stadskarnan, i den underbara botaniska tradgarden! Gront och storstad =D

image37
Glad glad glad glad ( i parken nagra meter fran centrum!)

image38
Utsikt fran mitt fore detta toalettfonster, hmm inte sa konstigt att jag trivdes!

image39
En dag akte jag till Manly Beach, da tog jag det har fotot. Det ar sa underbart med konstoverallt!\image41

Sydney fran baten. Men nu bor jag i Cairns, har det bra, dyrt att surfa
ses!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ah vad härligt det ser ut =) Roligt de var att prata med dej pa msn i förmiddags!
Hoppas du trivs och lever livet i Cairns :) Kraams

2007-10-12 @ 18:15:14
Postat av: Camilla

Ha så skoj i Cairns nu!! =)
Kramar

2007-10-12 @ 18:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback