Airlie Beach

Sitter i Airlie Beach. Rolig stad, en riktig partystad och efter 1 vecka avslappning ska det nu bli skoj med lite fest igen!

Imorgon aker jag ut pa en tredagars kryssning i Whitsundays, dar ligger tex en utav varldens vackraste strander och resten av omradet sags vara fint det ocksa, sa det ska helt klart bli underbart!

Vill bara saga att allt jag hor fran er dar hemma varmer sa mycket! Jag blir latt att kanna mig ganska lite har ute i stora varlden men bara en kort kommentar om vad som hander dar hemma gor sa mycket. Sa tack for dem. Det enda som kommer ha forandrats under tiden jag har borta ar val formodligen att mitt lilla kusinbarn men aven om det inte hander nagonting sa ar det sa skont att hora det! Sa tack for alla underbara kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan Anja :) Det är alltid lika roligt att läsa vad du har för dej och att du har det bra! Later ganska trevligt med kryssning du =) Själv har jag nyss vart pa
step up pass med världens mest fjantiga instruktör - manlig!.. Nu vet jag inte vad jag ska göra och i eftermiddag ska jag med Elin pa hennes simkurs :P Sa spännande saker har jag för mej =) Kramar!!

2007-10-23 @ 11:50:07
Postat av: Moster

Här är det arbete, arbete som gäller, men på lördag åker jag till Alma och gissa om jag längtar. Ska vara där i 4 dagar sen åker vi hem och flyttar åt gammel-mormor och gammel-morfar. Härligt att du har det bra och upplever så mycket kul grejer. Rapport från min verklighet. Nu när mörkret infinner sig här i Norden innan jag är hemma från jobbet, är det lite tungt, faktiskt, så njut nu så mycket du kan. Stor Kram från Moster

2007-10-23 @ 22:09:25
Postat av: Perra Anita

Hej Anja
Det är skönt att höra av dig och att du mår bra. Du skall veta att när du känner dig ensam ute i stora världen så finns vi hos dig och du finns hos oss hela tiden.

Mamma och Pappa

2007-10-24 @ 08:02:36
Postat av: Ellen

Du lever verkligen livet du!!
Valdans valdans fina bilder du hade lagt upp pa facebook. Sjalv sitter jag har i Frankrike och ida var har och halsade pa i helgen. Det har precis blivit ruggigt sa nu i helgen ska jag kopa mig en kappa med mamma som kommer och halsar pa. Kanns som jag bara har besok hela tiden. Har till pa kopet dragit pa mig en nacksparr idag. Jag vill ocksa se koalor och barriarrev! Verkar fantastiskt! Men det far val bli en annan gang (finns ju som bekant inte sa mycket sant har :P). Fortsatt lev och ha det underbart bruden! Du verkar veta hur man gor det dar!
Manga kramar!!

2007-10-24 @ 11:47:42
Postat av: Cissi

Alltid avundsjuk!! ;o) Min höjdpunkt idag var att Alma bajsade... (det hade gått 5 dagar sen sist!) Sånt håller jag reda på nu för tiden. :o) Annars är hon hur underbar som helst och växer så det knakar. Kryssning låter trevligt ser fram emot att höra hur det var och att se fler bilder. Du tar vackra kort och det är härligt att få dela upplevelsen med dej! Kramar från ett idag soligt Kungälv

2007-10-25 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback