Noosa

image55\

Nu ar jag i Noosa och har skaffat mitt forsta jobb =)


Jobbet ar pa tisdag och jag far 300kr for att springa och hamta disk en dag under nanting som har att gora med Melbourne cup.
Ska bli skoj, langtar efter att fa gora nagot vettigt om dagarna

Noosa gillar jag! Jag trivs sa mycket  battre med att resa har langre ner langs kusten. Vet inte riktigt varfor men jag kanner mig mer hemma har, folk ar mer pa ett satt jag tycker om. I den har staden ar planen att surfa mer. Idag surfade jag lite men det gick inge bra for jag hade en for kort brada men det var kul anda. De sista tio minuterna anvande jag en annan langre brada och det gick ruskigt mycket battre och var dessutom annu roligare! Imorgon ska jag ta en till surflektion (LANGTAR!).
Har kopt en t shirt att ha nar jag surfar sa jag slipper fa skrapsar pa magen av bradan. Hihi jag ar sa snygg sa, ska fixa kort pa mig nar jag surfar. Det som ar bra med att jag ar snygg i denna stad ar att jag kanske hittar nagon typ miljonar att gifta mig med. For denna stad ar lyxstad. Inte dar jag bor, men husen som har havs utsikt ser ruskigt dyra ut, bara utsikten ar nog vard ratt mycket pengar. Det ser helt enkelt ut som stallen dar jag skulle trivas.

Kommentarer
Postat av: Pappa Mamma

Hej Anja härliga bilder. Ibland har man svårt att tro att vi bor på samma planet. Här ser vi dom första tecknen på att vintern är i antågande och du badar och har det skönt.
Sköt om dig och många kramar.
Mamma och Pappa

2007-11-04 @ 06:48:01
Postat av: Camilla

en miljonär skulle väl aldrig fel att hitta=P Hoppas att det går bra med surflektionerna! Ta hand om dig! Kramar!!

2007-11-04 @ 10:12:58
Postat av: Julius

Vettigt och vettigt, vet inte det ja:) springa runt och plocka saker:O.. Men jag hoppas du har det bra iaf
anja! själv är jag arbetslös haha och far den 19 december nach Österreich!!

2007-11-04 @ 16:52:58
Postat av: Ida

Nej men en miljonär anja, vore väl helt ok? Skoj med jobb :) Är det bara en dag du ska göra det alltsa? Take care!

2007-11-04 @ 20:26:21
Postat av: Elenore

=) Vad roligt med ett jobb, great! Måste även säga att en miljonär, lät ju inte alltför dumt ;) Fortsätt ta vågorna med storm, vill gärna se bilder sen på surfanja. Simma lugnt, Kraaam

2007-11-04 @ 22:44:13
Postat av: Agneta Andersson

Hej! Du ser ut att ha det toppen. Lyllo dig som får gå på dessa stränder å mysa. Ha det bra å kram från Agneta

2007-12-03 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback