Noosa sista

Naaa nu tror jag inte det blir Noosa langre, vaknade imorse med den kanslan, det kommer bli Melbourne!

Haha, det har ar bara babbel, det har regnat har i Noosa nu i ett par dagar sa jag har haft alldeles for mycket tid att fundera. Men Noosa ar for mycket smastad for mig lamnar Noosa imorgon for att till pa mandag bo i Byron Bay pa ett stalle som heter Arts factory. Det ar ett hostel jag har hort mangder med gott om och det verkar trevligt. Vi far se vad som hander dar men just nu kanns det som att jag sedan pa mandag aker anda ner till Sydney pa direkten. Man skulle kunna se det sa att jag borde resa saktare men just nu kanner jag att jag kommer fa bra mycket mer ut av att helt enkelt umgas med vanner. Visst traffar jag vanner langs hela vagen men det ar hela tiden for bara nagon dag och aven om man ser varandra igen sa ar det i en helt ny miljo och da ar det svart att bygga upp nagot. Men men vi far se vad som hander i Byron.

Sa trott pa regn nu. Jag akte till Oz for solen och sa tacks den av gra moln =(

Men mar bra och drar till Byron imorgon hursomhelst! Ska inte fundera sa mkt bara


Kommentarer
Postat av: Cissi

Meningen med att vara på luffen är väl att man inte ska behöva bestämma sig... så fundera du så är jag säker på att det blir bra! Njut också av regnet. snart är det säkert så varmt hos dig att du önskade att det skulle regna. :o)Sånt är livet. Här är det frost på mornarna, kallt men vackert när solen kommer fram. Kram på dig!

2007-11-08 @ 11:41:21
Postat av: Ida

Bara du gör vad som känns bäst för dej sa tror jag de blir toppen du :D kraams

2007-11-08 @ 14:40:20
Postat av: Mattias

Det är ok anja, vi kan byta du och jag:P Har du hittat nån surfkille än då? Fast det kanske var i Byron Bay du skulle göra det:D Hade!

2007-11-08 @ 17:29:32
Postat av: Hulerul

Sitter a tanker pa vannerna har ifran ghana. Idag satt jag pa den fullknokade bussen med mp3n (min basta van) och tanke "Hoppas Anja a Hutter har det bra i Australien".

Med er i tanken // ditt krull i Afrika

2007-11-09 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback