Superkryssning!

Kryssningen var underbar! Skriver mer sen. Men det var underbart

Kommentarer
Postat av: Cissi, Kalle och Alma

Hejsan kära kusin! Nu är vi i Borlänge och även
här är julen grön vilket är lite tråkigt. Tack förr det fina kortet och de vackra orden blev riktigt tårögd. :o)Du verkar ha det underbart och jag är säker på att du njuter av livet. Vi passar på och träffa släktingar här hemma och det är så kul att träffa alla. Alma njuter av uppmärksamheten och alla nya leksaker hon fått i julklapp. Ha det så himla bra och du ska veta att vi saknar dig här hemma! Kramar från oss 3

2007-12-28 @ 12:58:00
Postat av: Moster

Hejsan och God fortsättning och ett GOTT NYTT 2008!
Nu har Kalle fixat min dator och jag är på banan igen. Varmt tack för julkortet och julklappen, det värmer en mosters hjärta må du tro. Du som är min favorit systerdotter har varit borta länge nu....uppfattar att du blir borta ett tag till så det är bara att längta. Själv har jag lilla älskade, kloka Alma Julia hos mej, idag har hon ätit kålrot-rotmos, hon bara smackar i sig allt hon får i munnen tycks det.
VILKET UNDERBART BARNBARN JAG FÅTT. Sover till 9-10 på fm jag får sitta och vänta tills hon vaknar, helt otroligt.
Stort Varmt Happy New Year Anja Kram Moster

2007-12-28 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback