Omskakad


Hur kan nat som detta handa!
Alla mina tankar gar till hans familj och vanner.


Det ar sa hemskt att det finns manniskor som stjal ett liv. Jag blir arg, ledsen och forbannad.
Mamma och Pappa ringde och berattade igar om vad som hant, en ung kille har blivit mordad. Det skakade om mig mer an jag trodde. Hur kan nagon stjala ett liv pa det sattet. Livet ar det mest vardefulla som finns, det maste levas.
  • Man maste ha mojlighet att ga ut en kvall och dricka sig full och anda vara saker, for man har alltid ratt att ha roligt.
  • Man maste ha mojligheten att hamna i brak utan risken att bli nedstucken pa vagen darifran, for vi ar manniskor och vi kan inte leva vara liv utan att nagonsin bli oense.
  • Man maste verkligen fa leva

Ta nu hand om varandra och ge varandra en stor varm kram, vi behover det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Man blir verkligen berörd, det är riktigt hemskt. Ta hand om dej där i värmen också! :) kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback